Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-29, 18:17
Medlem
Axells avatar
Hejsan!
Nu kan man om man tittar till höger om namnet på varje forumsdel kan man ju se hur många som besöker den forumsdelen just nu. Själv tycker jag det vore kul om det stod så till höger om varje tråd också hur många läser just den tråden just nu. Visst så specielt nödvändigt är det väl inte men jag tycker att det vore kul om man kunde se det. Så vad tycker ni FB användare?
Citera
2008-06-29, 19:22
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Hejsan!
Nu kan man om man tittar till höger om namnet på varje forumsdel kan man ju se hur många som besöker den forumsdelen just nu. Själv tycker jag det vore kul om det stod så till höger om varje tråd också hur många läser just den tråden just nu. Visst så specielt nödvändigt är det väl inte men jag tycker att det vore kul om man kunde se det. Så vad tycker ni FB användare?
Dvs. en massa jobb för teknikerna som inte förbättrar sidan på något sätt? KFK borde sätta stop för detta.
Citera
2008-06-29, 19:22
Medlem
Nakenchocks avatar
Onödigt tycker jag. Inget jag har behov av. Finns andra funktioner som känns viktigare.

Varför vill du veta hur många användare som tittar i en tråd?
Senast redigerad av Nakenchock 2008-06-29 kl. 19:25.
Citera
2008-06-29, 19:29
Medlem
volvo 240s avatar
Räcker väl med at kunna se hur många so mbesöker en viss forumdel.
Citera
2008-06-29, 20:09
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Hejsan!
Antalet trådvisningar all time finns ju annars redovisat, räcker inte det? jag vet inte hur stor belastning detta skulle innebära men jag gissar på att det blir rätt mycket..
Citera
2008-06-30, 00:18
Medlem
Goosks avatar
Det känns som en onödig sak att lägga kapacitet på. Ser mer gärna ett snabbt forum än ett fyllt med diverse extrafunktioner som inte riktigt gör någon nytta. Det är väl ändå saker folk postar som är intressanta, inte hur många som läser just i stunden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in