2008-07-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Du har helt rätt, men att kalla henne stolpskott va fan snällt! En av de dummaste å drygaste människor ja träffat i hela mitt liv!

Hon hette för övrigt Dabrowska innan hon fick för sig att Dabrowski var mer gångbart i svensk media. Håller annars med dig till fullo.

Någon som har koll på om Daniel Bergsdorf fortfarande spelar, och på vilka nivåer. Han är väl den svensk som kommit längst i WSOP med sin sjundeplats.
Verkar vara en cool snubbe med fötterna på jorden.
Citera
2008-07-18, 22:35
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LäppePelle

Någon som har koll på om Daniel Bergsdorf fortfarande spelar, och på vilka nivåer. Han är väl den svensk som kommit längst i WSOP med sin sjundeplats.
Verkar vara en cool snubbe med fötterna på jorden.

Mjo jag tror att hans sjundeplats är bäst, finns ju några strax efter, friberg, björin o han andersson

Bergsdorf plöjde väl ner en del deg i Bestpoker eller ngt annat skin på B2B och inga direkta resultat efter det....tveksam om han lirar längre, var aldrig särskilt bra så.
Citera
2008-07-18, 23:15
Medlem
Fadde Darwichs avatar
Cissi Nordenstam?

Någon som vet hur det går för Cecilia Nordenstam nuförtiden? Har inte hört något om henne på sista tiden.

Lirar hon fortfarande med (relativ)framgång vid borden/nätet eller sysslar hon med annat nu? Är hon ihop med fettot Swartling fortfarande?

Läste att hon var socialbidragstagare när hon blev "känd" (tror jag läste det här, men orkar inte leta i gamla trådar...) Stämmer det?
Citera
2008-07-18, 23:39
Medlem
snow_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fadde Darwich
Någon som vet hur det går för Cecilia Nordenstam nuförtiden? Har inte hört något om henne på sista tiden.

Lirar hon fortfarande med (relativ)framgång vid borden/nätet eller sysslar hon med annat nu? Är hon ihop med fettot Swartling fortfarande?

Läste att hon var socialbidragstagare när hon blev "känd" (tror jag läste det här, men orkar inte leta i gamla trådar...) Stämmer det?

Har hon någonsin lirat med (netto)framgång är väl frågan?
Hon kom väl mest fram i ett läge där pokern var relativ färsk i Sverige och behövde ett kvinnligt ansikte, och blev först stakad av pojkvännen Stevic sedan av Martins poker och till sist av Svenska spel. Vet inte om hon hänger med fettot längre men jag misstänker att hon är en sån tjej som försöker finnas där pengarna finns för att uttrycka det lite fint.
Citera
2008-07-18, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadde Darwich

Nordenstam spelar väl lite sporadiskt. Tror inte hon har nån sponsor idag.
Det är ju sponsor som behövs för att kalla sig proffs.

Hon har spolat fettot som tur är.
Hon lärde väl sig spelet av Alex Stevic om jag inte är helt ute i vinbärsbuskarna. Dåvarande chorizon.

Men fan vet om hon inte spelade WSOP i år ändå.
Kanske har en sponsor.
Citera
2008-07-19, 00:22
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Nordenstam spelar väl lite sporadiskt. Tror inte hon har nån sponsor idag.
Det är ju sponsor som behövs för att kalla sig proffs.

Hon har spolat fettot som tur är.
Hon lärde väl sig spelet av Alex Stevic om jag inte är helt ute i vinbärsbuskarna. Dåvarande chorizon.

Men fan vet om hon inte spelade WSOP i år ändå.
Kanske har en sponsor.

Såg henne på en bild tillsammans med Lina Olofsson nu under WSOP som bloggar för Aftonbladet.

EDIT: Här är bilden http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/19257/img_487943a155899.jpg
Citera
2008-07-19, 01:20
Medlem
Flyktsodans avatar
Vad hände med killen som alltid gick all-in i TV4-produktionen Pokermiljonen? Vill minnas att han var amatör då, men har efter avsnittet sett honom i en och annan turnering. Karl, var kanske förnamnet? Möller efternamnet? Minns inte riktigt men hans spelstil var brutal. Ålder c:a 40.
Citera
2008-07-19, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktsodan
Vad hände med killen som alltid gick all-in i TV4-produktionen Pokermiljonen? Vill minnas att han var amatör då, men har efter avsnittet sett honom i en och annan turnering. Karl, var kanske förnamnet? Möller efternamnet? Minns inte riktigt men hans spelstil var brutal. Ålder c:a 40.

Karl möller var en skön lirare. Ken skulle ju äta upp sina strumpor ifall han vann miljonen. Det har Ken aldrig gjort.
Möller glider väl omkring på CC och några svartklubbar utan att göra större väsen av sig idag.
Han var väl inblandad i Simba-poker också, om jag minns rätt.
Citera
2008-07-19, 03:13
Medlem
Flyktsodans avatar
Citat:
Karl möller var en skön lirare. Ken skulle ju äta upp sina strumpor ifall han vann miljonen. Det har Ken aldrig gjort.
Möller glider väl omkring på CC och några svartklubbar utan att göra större väsen av sig idag.

Där ser man. Å ena sidan kul att han fortfarande håller igång, å andra sidan synd att han inte blev större/bättre. Det var trots allt en riktigt skön lirare och så som hans spel satte Kens kommentarer på plats...ojoj...

Hoppas att han klarar sig på det han drar in på pokern trots allt.
Citera
2008-07-19, 08:46
Medlem
Lumbricuss avatar
Citat:

Visst gjorde han det. Från Pokermagazine nr 2005:

http://img522.imageshack.us/img522/6257/strumporxy0.gif
Senast redigerad av Lumbricus 2008-07-19 kl. 08:49.
Citera
2008-07-19, 11:32
Avslutad
Vissa är ni lite rätt ute på andra helt fel.

Bosse är trevlig som bara den och långt ifrån att vara fattig om man säger så, vinner fortfarande stabilt men har mkt annat att sköta.

Thuritz lär väl stanna utomlands då jag hört att han är skyldig lite fel folk pengar i Stockholm vilket skulle vare en anledning att han snabbt som bara den emigrerade till US, har inte varit hemme sen dess.

Tror det var/är Umer som var på toan, kan inte tänka mig nån annan, var garanterat inte Eichard i alla fall. Han gör inte sånt även om han gillar att festa.

Både Ken och Moe är väldigt utfrysta när dom väl ses spela nån turnering och håller sig undan så mkt dom bara kan.

Lina Olofsson var ju tidigare tillsammans med Bo Sehlstedt och innan honom flera andra pokerspelare, även efter att det tog slut med Bo så hänger hon bara med pokerproffs, både svenska och norska killar.
Senast redigerad av Skvallerbyttan 2008-07-19 kl. 11:37.
Citera
2008-07-19, 11:40
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Du har helt rätt, men att kalla henne stolpskott va fan snällt! En av de dummaste å drygaste människor ja träffat i hela mitt liv!

Kan bara stämma in. Hon och hennes pojkvän är lika äckeldryga båda två. Match made in hell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in