Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nja lullig snarare än luddig, ärligt talat ingen aning så du får nog vara lite konkret..vilka har straffats? hur har man bromsat pokerns spridning? vilka har gjort det mer konkret? vilka är pokerns "makthavare" och vad är det som ger dom makt samt vad är det dom gjort?
Alltså om du fortfarande inte tänker svara på frågor så bemöda dig inte med ännu en harang av osammanhängande text, det verkar ändå bara vara Nosa som låtsas förstå vad du menar.
Godmiddag min herre. Bakis men ska försöka göra ett försök att klargöra vad jag menar. Jag tröttnade på poker dels för att det är ganska tråkigt men även för att pokern är en jävla sandlåda i Sverige.
Hur i h-e tänker man när man utser en pizzabagare till styrelsen? Vad kan Göran tillföra? Svågerpolitik månne? Har hört att det var en kompisinbjudan...
Man utser Glimne till årets pokerpersonlighet... va faan, karl är så tråkig att klockorna stannar och har väl knappast vunnit något av rang vare sig på nätet eller rang. Och kom inte och säg att han är en jävel på headsup. Han har bara gjort en bra sak och det är pokerhandboken. Att krönikera för aftonbladet gör väl knappast någon till en pokerpersonlighet mer lysande än alla de andra mer glimrande än herr Glimne...
Alla nötter i Svepof som hävdar att de vill pokern gott och jobbar ideellt men likförbannat är mer falska än falska. Hade de bara inte hycklat så mycket... Bara en sån sak som att man försökte bli en oberoende(!) organisation för alla spelare och skulle agera som organ vid tvister mot spelsiterna.. Den idén gick i graven fortare än skitfort..
Herr Geigert som i sitt ego att skapa ett varumärke för sig själv ljuger, hotar, utnyttjar sitt namn för att släcka kritiska röster mot honom själv men sedan gått under jorden när bevisen mot hans snudd på kriminella handlande blev övermäktiga...
Alla backstabbers som var så otroligt snabba på att fördöma Lennard för insiderhistorien. Samma puckon som innan snyltat på hans spotlight och utnyttjat det till max. Osäker på Glimnes roll där dock, har för mig att han höll en låg profil men jag kan ha fel. Var väl rädd om sitt jobb samtidigt som han ville vara vän med Lennard för mer insidetips månne

.
Och mycket mer... Orkar inte mer just nu.
Förstå mig rätt, jag har ingenting emot folk som vill tjäna pengar men hatar när folk ljuger och mörkar sin agenda. Allt skit kommer alltid fram till slut