2004-01-09, 00:57
Medlem
Första posten

Jag kör soul när jag sexar lugnt.
Musiq Soulchild, kanske lite tidig Mary J Blige och Erykah Baduh.

Sen om det är hårt och lite slarvigt så blir det Dr Dre - Ackrite och Xxplosive.
Citera
2004-01-09, 12:01
Medlem
kekkes avatar
Ser att alla är så hårda och rek. hård musik som "knull-musik"...

tänkte slå ett slag för alla som vill ha "lugn" musik...

MLTR rockar när det gäller sånt..kanske inte favvon men brudarna gillar det =)
sen kan man alltid slänga på en gammal platta som funkar än
Radio City Hits Lovesongs 3....den är den bästa...tydligen...om man nu ska
koncentrera sig på musiken när man knullar =)

lycka till alla!

/kekke
Citera
2004-01-09, 16:07
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekke
Ser att alla är så hårda och rek. hård musik som "knull-musik"...

Kanske eftersom det var just det som efterfrågades av trådskaparen
http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=685204&postcount=1
Citera
2004-01-09, 16:49
Medlem
kekkes avatar
sorry...såg det efter jag postat det...ber om ursäkt.
jaja...bättre lycka nästa gång.
Citera
2004-01-17, 18:32
Medlem
lar_berts avatar
Vilken som helst av Johnny Bode´s porrskivor.
Citera
2004-01-18, 12:32
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask
GG Allin - I Wanna Fuck Your Brains Out

Haha, det har du fan i mig rätt i! Och nån av GG's countryvisor till förspel, haha!
Har du förresten sett nån av inspelningarna från hans spelningar? Killen glider runt i suspensoar, skiter på scenen, kladdar in sig i det och nitar halva publiken,, de e så bra! haha
Citera
2004-01-18, 12:36
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Haha, det har du fan i mig rätt i! Och nån av GG's countryvisor till förspel, haha!
Har du förresten sett nån av inspelningarna från hans spelningar? Killen glider runt i suspensoar, skiter på scenen, kladdar in sig i det och nitar halva publiken,, de e så bra! haha
GG är Kung, med stort "K" och litet "uk". Han hade ju inte mycket penis att komma med, men man får väl brudar ändå när man springer runt insmetad i avföring och urin...
Citera
2004-01-18, 12:41
Medlem
corgans avatar
Nine inch Nails - Fuck you like an animal...

så heter den inte... Closer är namnet...

viktigt
Citera
2004-01-18, 12:54
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
GG är Kung, med stort "K" och litet "uk". Han hade ju inte mycket penis att komma med, men man får väl brudar ändå när man springer runt insmetad i avföring och urin...

Ahh,, en kännare? Une connoseur. Nu när vi ändå är inne på GG så kan du kanske hjälpa mig med sanninghalten i myten om hans begravning... sägnen berättar att han blev begraven i suspensoaren och med en flaska tennesse,, men att begravningen spårade ur och hans polare tog flaskan, drack upp den och sen klottrade på hans lik med en tuschpenna,, sant eller falskt? med tanke på GG så kan det kanske stämma..

För övrigt anser jag också att man kan bli jävligt störd i huvet om man älskar till "delfinmusik", alltså inspelade delfin skrik,, det har jag gjort en gång, och det var hemskt,, don't try this at home kids..
Citera
2004-01-18, 13:04
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Ahh,, en kännare? Une connoseur. Nu när vi ändå är inne på GG så kan du kanske hjälpa mig med sanninghalten i myten om hans begravning... sägnen berättar att han blev begraven i suspensoaren och med en flaska tennesse,, men att begravningen spårade ur och hans polare tog flaskan, drack upp den och sen klottrade på hans lik med en tuschpenna,, sant eller falskt? med tanke på GG så kan det kanske stämma..

För övrigt anser jag också att man kan bli jävligt störd i huvet om man älskar till "delfinmusik", alltså inspelade delfin skrik,, det har jag gjort en gång, och det var hemskt,, don't try this at home kids..
http://www.ggallin.com/photogallery/gg4.jpg ???
Historien låter inte allt för otrolig med tanke på vilket lifv han lefvde, samt vilka människor han umgicks med!
Citera
2004-01-19, 11:33
Medlem
ischs avatar
Vad som hellst med Tool.
Citera
2004-07-09, 19:29
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Musik man knullar till?

Skriv en låt som är bra att knulla till!

Jag börjar:

* Alicia Keys- Falling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in