2009-11-24, 14:24
Medlem
BanjaLuka@s avatar
Belgrad blev ju korat till världens bästa party stad Kanske värt ett besök för er icke - balkaneser.

http://www.b92.net/eng/news/society-article.php?yyyy=2009&mm=11&dd=18&nav_id=63127
2009-11-24, 15:08
Medlem
thefastlifes avatar
Vi är ett jävligt stort gäng som ska ner till Alanya i sommar, men nu när jag läser denna tråden blir jag ju osäker.. :/ var i Ayia Napa förra året och älskade det :P Går det inte jämföra med Alanya eller?
2009-11-24, 17:56
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefastlife
Vi är ett jävligt stort gäng som ska ner till Alanya i sommar, men nu när jag läser denna tråden blir jag ju osäker.. :/ var i Ayia Napa förra året och älskade det :P Går det inte jämföra med Alanya eller?

Alanya har ju typ 10-15 klubbar.. men mkt folk e det ! men dom flesta klubbar stänger kl 3 i alanya
2009-11-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
För den intresserade med tillgång till facebook kan kolla in detta..

AYIA FUCKING NAPA!

http://www.facebook.com/video/video.php?v=50910480814

Detta är då alltså Grabbarna Grus "PartyPaket" eller?

Ser ju ut som värsta paradiset! Det blir lätt en tripp dit!
Bästa draget: Jun-Aug?
2009-11-27, 23:48
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnuBiz_90
Detta är då alltså Grabbarna Grus "PartyPaket" eller?

Ser ju ut som värsta paradiset! Det blir lätt en tripp dit!
Bästa draget: Jun-Aug?

Skulle nog tippa på augusti, lr början/mitten av juni då det är massor med studentresor dit.

Mvh
2009-11-27, 23:54
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Skulle nog tippa på augusti, lr början/mitten av juni då det är massor med studentresor dit.

Mvh
Skulle tippa att hela Juli är bra drag.
Juni, studentresor.. sämre drag än vad man tror.
Augusti, känns som det borde börja bli lite avdankat då..
2009-11-28, 10:21
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
Skulle tippa att hela Juli är bra drag.
Juni, studentresor.. sämre drag än vad man tror.
Augusti, känns som det borde börja bli lite avdankat då..

Avdankat i Augusti i Ayia Napa??? pfft... inte en chans!
2009-12-01, 19:30
Medlem
Oktopussys avatar
Party grekland?

Vi är ett gäng som tänkt att dra till Grekland nästa år. Antagligen någon gång i Juni.

Dock kan vi inte komma underfund med vilken ö som är bäst, valet står just nu mellan Rhodos, Ayia napa, Los eller Kos.

Relativt billigt är ett plus, mycket party men hade varit nice med någon fin strand också.

Några tips på hotell? Helst ungdomligt utan att vara äckligt.
2009-12-01, 19:33
Medlem
MoPos avatar
Rhodos är kul
2009-12-01, 19:40
Medlem
Oktopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoPo
Rhodos är kul

Du har inte lust att utveckla dig lite?
2009-12-01, 19:52
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oktopussy
Vi är ett gäng som tänkt att dra till Grekland nästa år. Antagligen någon gång i Juni.

Dock kan vi inte komma underfund med vilken ö som är bäst, valet står just nu mellan Rhodos, Ayia napa, Los eller Kos.

Relativt billigt är ett plus, mycket party men hade varit nice med någon fin strand också.

Några tips på hotell? Helst ungdomligt utan att vara äckligt.

Är ni ute efter party så skall ni defenitivt till Rhodos! Jag var där i sommras och det var garanterat min bästa resa någonsin!

Det är främst ungdomar som reser till Rhodos för att festa, 'Utelivet är sjuhelvetes vilt! På bargatan finns svensk klubben Pacha där det annordnas massa svensk fester bland annat ''ladies night'' där killarna och tjejerna delas försig i varsin av de två pacha klubbarna, När båda parter är tillräckligt redlösa efter diverse fylle lekar så släpps killarna in till klubben med tjejerna! . Det är en helvetes party ö!

På dagarna fördriver man tiden bakfull i en solstol på stranden, Staden i övrigt är väldigt fin. Gamla staden framför allt!

Spana in Rhodos på ving.se där finns ett ungdomshotel som heter ''Pearl'' där bodde jag och min polare.

Vill du veta ngt mer så fråga på bara =)
2009-12-01, 19:55
Medlem
Oktopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Är ni ute efter party så skall ni defenitivt till Rhodos! Jag var där i sommras och det var garanterat min bästa resa någonsin!

Det är främst ungdomar som reser till Rhodos för att festa, 'Utelivet är sjuhelvetes vilt! På bargatan finns svensk klubben Pacha där det annordnas massa svensk fester bland annat ''ladies night'' där killarna och tjejerna delas försig i varsin av de två pacha klubbarna, När båda parter är tillräckligt redlösa efter diverse fylle lekar så släpps killarna in till klubben med tjejerna! . Det är en helvetes party ö!

På dagarna fördriver man tiden bakfull i en solstol på stranden, Staden i övrigt är väldigt fin. Gamla staden framför allt!

Spana in Rhodos på ving.se där finns ett ungdomshotel som heter ''Pearl'' där bodde jag och min polare.

Vill du veta ngt mer så fråga på bara =)

Det låter !

Hur var priserna på mat, boende och alkohol där?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in