2008-08-18, 21:17
Medlem
Berlin bör funka.
2008-10-12, 16:02
Medlem
underrs avatar
Söker fest stad

Vi är några kompisar som ska åka utomlands nästa sommar och undrar om ni kan tipsa om nån bra fest stad/land. Enda tipsen vi har fått än så länge från allmänheten är Aya Napa och Sunny Beach och liknande. Men vi är inte sugna på dom. De känns så "ute" utan vi vill hitta någon mer nytt osv.
Vi funderar på Spanien och Kroatien.

Våra krav är:
x Bra väder
x Bra strand
x Fest ställen
x Mycket tjejer

Nån som kan tipsa om något bra ställe?
Några bra städer som passar in i våra krav i Kroatien och Spanien?

Mvh underr
2008-10-12, 16:28
Medlem
FrasseFloyds avatar
Barcelona torde vara vad Du söker. Stor stad, mycket fest och mycket att se. Fina stränder finns precis utanför staden.
2008-10-12, 16:36
Medlem
LillUlfs avatar
Kan slänga in ett tips om fiskebyn Novalja som ligger på ön Pag i såklart fin fina kroatien,

Varit där två sommrar i rad, där e hur fint som helst, fina badstränder, mkt party på kvällen, billig dricka för allt och alla, och extremt mycket folk.

Lättast att ta sig dit är flyga till zagreb och sen ta en buss till novalja.klart värt att rekomendera.
2008-10-12, 16:41
Medlem
tältpinnes avatar
Nice såklart!
2008-10-13, 10:17
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillUlf
Kan slänga in ett tips om fiskebyn Novalja som ligger på ön Pag i såklart fin fina kroatien,

Varit där två sommrar i rad, där e hur fint som helst, fina badstränder, mkt party på kvällen, billig dricka för allt och alla, och extremt mycket folk.

Lättast att ta sig dit är flyga till zagreb och sen ta en buss till novalja.klart värt att rekomendera.

Jo vi har också funderat ganska mycket på Novalja men det verkar ändå krångligt att ta sig dig. Det finns inget direkt flyg dit?
2008-12-11, 00:29
Medlem
jollabs avatar
Vad är det som gäller till den kommande sommaren? Några nya hits?
2008-12-11, 12:58
Medlem
fredde_bajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollab
Vad är det som gäller till den kommande sommaren? Några nya hits?

Kan varmt rekomendera malta då resan dit kan bli väldigt billig, om man flyger med ryan air. Ska faktiskt själv dit (St. Julians) med ett gäng polare i sommar.
2008-12-12, 05:47
Medlem
Muraenans avatar
Jag vill faktiskt slå ett slag för Ayia Napa!
Det är ett sjuhelvetes drag dygnet runt, iallafall där vi var.
Det stämmer iofs att det är mycket britter där och de brittiska tjejerna är inte att leka med. De driver omkring och super värre än oss svenskar, skriker och har sig. När jag hörde dem gå utanför hotellrummet så rös jag och var nära på att gömma mig tills deras skränande röster ebbat ut
2008-12-12, 20:47
Medlem
Nojlagets avatar
Amsterdam såklart
Allt annat bleknar i jämförelse!
2009-01-01, 23:10
Medlem
Fest/knullresa 2009

Tänkte dra på en fest & knullresa i Europa själv nån gång i sommar, obs att jag inte tänker betala för sex. Vad rekommenderar ni, Kos, Aiya Napa? Vilka resebolag är bäst?
2009-01-01, 23:18
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vampireslayer
Kos, Aiya Napa?

Är det verkligen fortfarande dessa som gäller? Det var dessa som gällde när jag reste på partycharter för 10 år sedan. Är det inte typ Sunny Beach i Bulgarien som gäller nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in