2008-02-06, 19:01
Medlem
Projects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Agge_
Hej tänkte fråga vad som gäller 2008? lite tips på sköna billiga ställen där det e varmt börjar ju bli dags att boka nu....
har redan varit Ayia Napa och Sunny Beach, men hört att de ska vara nice i Koratien? Aja kom med era tips och åsikter, God Jul och Gott Nytt År

Tack på förhand

Om du ska till kroatien så ska du ner till Makarska rivieran , helst staden makarska. En anna destination kan vara split. Är du ute efter att festa och släppa loss så finns det mkt bättre ställen att åka till. Rodos & Alanya kan vara nått.
2008-02-06, 19:39
Medlem
duros avatar
Finns egentligen bara ett ställe i Kroatien som är en renodlad party-stad och det är Novalja på ön Pag. Du kan söka på youtube efter Zrce (så heter stranden där) så får du en uppfattning.
2008-02-07, 13:21
Medlem
Jag ska antagligen till Split (kroatien) i sommar, antagligen blir det juni eller augusti. En polares släktingar driver ett vandrarhem där så vi får bo där billigt . Senast min polare var där så var det nästan enbart kroater där dock, men kroatiska tjejer är ju inte helt fel (för det mesta) så jag bangar inte
2008-02-28, 18:27
Medlem
Neffins avatar
Party redan såhär tidigt på året?

Finns det någon resort med en massa party vid den här tiden på året? Jag tänker på något av de varmare länder med 20~ grader.. Är extremt sugen på att bara släppa allt här hemma och sticka iväg en weekend..
2008-02-28, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neffin
Finns det någon resort med en massa party vid den här tiden på året? Jag tänker på något av de varmare länder med 20~ grader.. Är extremt sugen på att bara släppa allt här hemma och sticka iväg en weekend..
e väl kanarieöarna som gäller
2008-02-29, 11:16
Medlem
de flesta storstäder är det alltid bra drag i.
2008-02-29, 16:56
Medlem
Kid dynamites avatar
Innsbruck

Citat:
Ursprungligen postat av Neffin

Har tvingats ner till Innsbruck, Österrike, i två veckor. vädret är runt 18 grader o grymt solsken. Så länge som skidsäsongen är igång kan jag garantera bra party. ska själv iväg på en spelning o fest ikväll. Ett annat plus med att ta en resa hit nu är att man kan styra upp boende till fotbolls-em. Som sagt, ta Innsbruck eller nåt annat här nere i alperna. bra party, trevligt folk o fint väder.
2008-02-29, 19:20
Medlem
Ari.Golds avatar
Miami. Winter Music Conference börjar snart och hela stan invaderas av DJ's.
2008-03-01, 09:58
Medlem
barcelona är kan nog vara rätt lämpligt för en weekend , åker du där emot en vecka så är nog kanariöarna rätt så lämpligt
2008-03-01, 16:48
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raciano
barcelona är kan nog vara rätt lämpligt för en weekend , åker du där emot en vecka så är nog kanariöarna rätt så lämpligt
Så först ska han till Barcelona och sedan Kanarieöarna? Makes no sence.

Edit: Ser nu att du särskrev "däremot".
Fan, kan inte det här jävla otyget upphöra?
2008-03-03, 18:46
Medlem
själv åker jag till barca snart, längtar.... bara party hela helgen!
2008-03-03, 23:45
Medlem
4kingaceholes avatar
Jag och mina polare är inne på samma sak. Dock med några undantag. 25 c plus är ett måste. Det ska va nära till golfbanan. Grymt party. Och inte spendera ett halvt dygn i ett flygplan. TIPS!!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in