Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-25, 18:47
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beng
Det var replicationslaven för PM som krockade och slutade uppdatera. Det skall återhämta sig snart.

Vi ber om ursäkt för detta.
Det beng menar är helt enkelt att det fungerar, för oss som inte är helt inne i datadjungeln...
2008-06-25, 18:52
Medlem
Fieldleafs avatar
Kan tillägga att jag äntligen kan läsa mina PM nu i alla fall. Flera som fått det att funka nu?
2008-06-25, 18:54
Medlem
miapetters avatar
Funkar nu ja!
kanske bäst att vi betalar den där "slaven" lite?
2008-06-25, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Funkar nu ja!
kanske bäst att vi betalar den där "slaven" lite?

Slejjven uttalas det xD
2008-06-25, 20:14
Medlem
bjohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det beng menar är helt enkelt att det fungerar, för oss som inte är helt inne i datadjungeln...

Attans, jag som just tänkte fråga om en replikatorslav är något beng har nedstoppat i en låda och som möjligtvis bär latexdräkt... typ som en gimp. Fullt så intressant var det alltså inte. Nåja, det verkar ju fungera nu men jag tänker ändå fråga för formens skull, ska sånt här rapporteras som en bugg eller ska ny tråd startas för specifika problem?
2008-06-25, 20:29
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjoho
Attans, jag som just tänkte fråga om en replikatorslav är något beng har nedstoppat i en låda och som möjligtvis bär latexdräkt... typ som en gimp. Fullt så intressant var det alltså inte. Nåja, det verkar ju fungera nu men jag tänker ändå fråga för formens skull, ska sånt här rapporteras som en bugg eller ska ny tråd startas för specifika problem?
Jag vet inte riktigt om jag är rätt man att svara på frågan, men jag tycker att ett sådant här problem är såpass "stort" att det är helt ok att starta en tråd om det. I och med att samtliga användare råkar ut för det är det nog bättre att de kan hitta en tråd och se att det är fler som delar samma problem. Alternativet är att tråd efter tråd spammas med inlägg som handlar om PM-boxen istället för vad tråden borde handla om.
2008-06-26, 00:19
Moderator
tobess avatar
Felet åtgärdat. Tråd låst.

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem