2008-11-07, 13:03
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Kul att Santin nätar, den mannen kommer nog vandra vidare ut i Europa inom en snar framtid

Synd att han är lite gammal. Han är typ 27 å har kommit till FC Köpenhamn precis. De gäller å göra en riktigt grym säsong nu så han blir såld till sommaren... För typ de tredubbla som Kalmar dig :P
Citera
2008-11-07, 13:06
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apricot
Robinho har börjat grymt bra, klassmål idag. Att Tottenham till slut skulle börja få med sig bättre resultat hade nog inte många egentligen tvivlat på, men de sitter fortfarande djupt i skiten. Återstår att se ifall de rycker upp sig

Ser fan Milan, City och Villa som favoriter att ta hem UEFA-cupen i år. Om City jobbar ihop sig bra och presterar på topp är det nog inte mycket att snacka om (speciellt med deras nya ägare, undrar om de lyckas lura in någon mer toppstjärna i Januari). Villa med Barry i laget och en Carew i bra målform går nog långt de med (Young, Petrov, samt Agbonlahor har börjat prestera riktigt bra nu också). Milan - antingen floppar helt mot något skitlag, eller så vinner de hela skiten

De är ju favoriter just nu, kanske. Men tänk att lag som Zenit, Fiorentina osv. förmodligen kommer tillkomma.
Finns flera tyska lag som kan gå långt också.
Citera
2008-11-07, 14:16
Medlem
Apricots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eNz
Tror att Saint Etienne blir farliga , gillar Gomis som fan

Om inte annat har de skönare fans än de flesta
Hånskratt åt Benfica, för att jag såg de som klar 1a. Så enkelt är det

Edit: Pumpking, det håller jag med om. Wolfsburg om inte annat är heta.
Citera
2008-11-07, 14:38
Medlem
Brullas avatar
Sjukt dålig vecka för spanska lag generellt när det gäller europaspel.
Citera
2008-11-07, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla

Inte en enda vinst va?
Citera
2008-11-07, 14:41
Medlem
lanafishs avatar
Citat:

Ja, vad fan har hänt med Sevilla? Sista gången de är med på en tipskupong hos mig. Tror nog det är sista gången jag har ett spanskt lag på en tipskupong. Vad är deras problem? Har de så dåligt psyke?
Citera
2008-11-07, 14:45
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Inte en enda vinst va?
Tror inte det. Ett par oavgjorde men mot motstånd där man skall vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Ja, vad fan har hänt med Sevilla? Sista gången de är med på en tipskupong hos mig. Tror nog det är sista gången jag har ett spanskt lag på en tipskupong. Vad är deras problem? Har de så dåligt psyke?
Det måste va något sådant. Känns som att reserverna dom sätter in inte är hungriga alls, om man t.ex. jämför med engelska lag där reserverna springer tills dom stupar.
Citera
2008-11-07, 14:57
Bannlyst
Sevilla hade väl ganska ordinarie lag, eller så gott de kunde, de hade många skador. Varnade för Standard Liege före och fick rätt också, bra lag.
Citera
2008-11-07, 14:59
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Sevilla hade väl ganska ordinarie lag, eller så gott de kunde, de hade många skador. Varnade för Standard Liege före och fick rätt också, bra lag.

Dock ska Sevilla ta dom, underskattning månne?
Citera
2008-11-07, 15:00
Bannlyst
Citat:
Dock ska Sevilla ta dom, underskattning månne?

Efter det jag sett av dem så tycker jag inte att Sevilla ska slå dem borta. Sevilla är ganska dåliga på bortaplan, vilket få tänker på.
Citera
2008-11-07, 15:03
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Efter det jag sett av dem så tycker jag inte att Sevilla ska slå dem borta. Sevilla är ganska dåliga på bortaplan, vilket få tänker på.

Mm, det är sant att Sevilla är dåliga på bortaplan. Sevilla känns lite överskattade också, tappat många bra spelare.
Citera
2008-11-07, 15:25
Medlem
Varken Liverpool eller Everton kunde slå Standard, så det var väl inte givet att Sevilla skulle göra det heller. Speciellt inte med en hel elva på skadelistan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in