2008-06-24, 13:28
Medlem
requiem1s avatar
Jag har alltid trott att det står för reply men efter att ha läst det är inlägget blev jag lite fundersam https://www.flashback.org/showpost.php?p=4741718&postcount=47

Citera
2008-06-24, 13:30
Medlem
Dia Psalmas avatar
Den lilla triangeln under din avatar. "Rapportera inlägg".
Citera
2008-06-24, 13:34
Medlem
requiem1s avatar
aha. så om jag gjort en tråd och fått 2 svar i den och tycker att det inte finns mer att diskutera så trycker jag bara på den RP-knappen i första inlägget?
Citera
2008-06-24, 13:35
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av requiem1
aha. så om jag gjort en tråd och fått 2 svar i den och tycker att det inte finns mer att diskutera så trycker jag bara på den RP-knappen i första inlägget?

Nja, RP används primärt för att rapportera regelbrott.
Citera
2008-06-24, 14:53
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Nej. Den är till för regelbrott.
Citera
2008-06-24, 15:19
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:

Det är inte ditt jobb att stänga eller slänga trådar. Antingen tycker andra att det är värt att fortsätta diskutera och håller den vid liv tills det inte längre är någon som vill skriva i den och tråden hamnar längre och längre bak. Eller så tramsas den sönder och riskeras att låsas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in