Hej!
Har suttit hela kvällen och gjort DVD-fodral i Photoshop som jag ska ha som ikoner för varje filmmapp. Passade även på att organisera lite bland filerna också men det kanske jag inte skulle gjort
Har en extern hårddisk just nu med alla filmerna i XviD och om jag hade det såhär t.ex:
/Extern/Filmer/Alla James Bond/
och i den mappen hade jag en mapp för varje Bond-film. Jag tänkte att jag inte ville ha alla Bond-filmerna i en samlingsmapp utan jag ville ha dem direkt i /Extern/Filmer/
Skapar en kopia av /Extern/Filmer/-mappen på skrivbordet och börja dra filerna från /Alla James Bond/ till den genvägen.
Ibland får jag upp
detta meddelandet, tänkte att det bara var nåt tillfälligt och fortsätter. Får nog meddelandet 3-4 gånger, sen går jag över till lite andra mappar som American Pie och Polisskolan etc. Får meddelande på några av dem med.
Nu när jag dubbelkollat finns fan inte de mapparna som fick felmeddelande nånstans, de är helt puts väck

Går inte att ångra eller nåt.
Nån som varit med om nåt liknande eller vet vad det kan vara? Misstänker att det kan ha att göra med att jag har en NTFS-drivrutin på hårddisken.