Hej!
Har suttit hela kvllen och gjort DVD-fodral i Photoshop som jag ska ha som ikoner fr varje filmmapp. Passade ven p att organisera lite bland filerna ocks men det kanske jag inte skulle gjort
Har en extern hrddisk just nu med alla filmerna i XviD och om jag hade det shr t.ex:
/Extern/Filmer/Alla James Bond/
och i den mappen hade jag en mapp fr varje Bond-film. Jag tnkte att jag inte ville ha alla Bond-filmerna i en samlingsmapp utan jag ville ha dem direkt i /Extern/Filmer/
Skapar en kopia av /Extern/Filmer/-mappen p skrivbordet och brja dra filerna frn /Alla James Bond/ till den genvgen.
Ibland fr jag upp
detta meddelandet, tnkte att det bara var nt tillflligt och fortstter. Fr nog meddelandet 3-4 gnger, sen gr jag ver till lite andra mappar som American Pie och Polisskolan etc. Fr meddelande p ngra av dem med.
Nu nr jag dubbelkollat finns fan inte de mapparna som fick felmeddelande nnstans, de r helt puts vck

Gr inte att ngra eller nt.
Nn som varit med om nt liknande eller vet vad det kan vara? Misstnker att det kan ha att gra med att jag har en NTFS-drivrutin p hrddisken.