2008-06-21, 02:54
Medlem
Xarplins avatar
N95 8g är som en dator
Citera
2008-06-21, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gh2t22
Hur ringer man helt gratis med skype?

Pja...gå in på www.skype.se och kolla själv. Men du kan bara ringa gratis till andra skypeanvändare, ringer du till fast telefon eller mobil så kostar det.
Citera
2008-06-21, 12:45
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Såg ni att man kunde byta färg på styrplattan????
Hur tufft är inte det!!!!

Citera
2008-06-21, 18:19
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Roger Wallenberg:

Citat:
Såg ni att man kunde byta färg på styrplattan????
Hur tufft är inte det!!!!

Jamen det ÄR faktiskt rätt så tufft! Jag ska ha sådär "higt tech blått".
Citera
2008-06-24, 06:20
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Det är förresten en sådan här jag har idag:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=112201

Den har varit jättebra men nu så är det alltså dags för en ny! På min gamla, nuvarande telefon så har kameran funkat bra och bilderna har blivit helt ok. Kolla på min blogg så får ni se själva! Där finns flera exempel.
http://gammalhardrockare.blogspot.com/

Därför hoppas jag att bilderna med nya Samsung ska bli ännu bättre!
Citera
2008-06-24, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
St0ckis:

Ja, det var så för ett par år sedan men inte nu längre! Jag fick blodad tand i och med min Samsung som jag köpte för dryga året sedan. Nu älskar jag mobiltelefoner!
Men jag håller mig enbart till Samsung!

Haha fatta vilken jävla slogan/argument det där kan vara för Samsung!

Typ "Förr hatade jag teknik och mobiler och skit, tills jag fick en samsung nu älskar jag mobiltelefoner! Fast bara samsung såklart."

Verkar vara en schysst mobil men gillar inte att knapparna är sådär helt släta, ska vara riktiga knappar!
Citera
2008-06-24, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Skit i dom där och köp en Nokia N95 8gb istället....du får GPS och en bra kamera med på det köpet. Dessutom innehåller nokian även wifi-kort så du kan ladda ned en skypeapplikation och ringa helt gratis om du har ett trådlöst nätverk i närheten. Riktigt fett!!

http://www.pricerunner.se/pl/1-1006274/Mobiltelefoner/Nokia-N95-8GB-priser

Faller inte allt det där med att N95:s batteri drar lika mycket som en Hummer drar bensin?
Citera
2008-06-24, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Faller inte allt det där med att N95:s batteri drar lika mycket som en Hummer drar bensin?
Laddar min kanske var femte, sjätte dag. SOm jag sade tidigare har aldrig varit mer nöjd med en telefon. Men hörde att några tydligen fått måndagsexemplar som brände simkort och allt vad det var.
Citera
2008-06-24, 10:56
Medlem
RyssJävels avatar
LG Viewty
Citera
2008-06-24, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Laddar min kanske var femte, sjätte dag. SOm jag sade tidigare har aldrig varit mer nöjd med en telefon. Men hörde att några tydligen fått måndagsexemplar som brände simkort och allt vad det var.

Skämtar du? Just batteritiden är det väl samtliga som man måste ladda varje dag enligt de som har den, men inte du? Kör du bara på GSM nätet?
Citera
2008-06-24, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Skämtar du? Just batteritiden är det väl samtliga som man måste ladda varje dag enligt de som har den, men inte du? Kör du bara på GSM nätet?
Nej jag skämtar inte, just batteritiden blev jag själv häpen över. Mycket längre än min förra nokia som behövde laddas varannan dig minst. Surfar och lyssnar på ganska mycket musik i den och ändå drar den inte alls mycket.
Citera
2008-06-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Nej jag skämtar inte, just batteritiden blev jag själv häpen över. Mycket längre än min förra nokia som behövde laddas varannan dig minst. Surfar och lyssnar på ganska mycket musik i den och ändå drar den inte alls mycket.

Nu blev jag förvånad. Kanske kan bli en sån när man byter då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in