Citat:
Ursprungligen postat av Marinella
Det är ju klart att det är fjantande med allt,
men det som du skrev att killar funderar på
bögsex ,så det tror jag inte ,killar tycker ju om
att se på lesbisk sex. Det som svarades att
en kvinna kan smeka och slicka också, varför
skulle man vara intresserad av en kvinnokropp
som man själv har, men som jag sa att vi är
många olik tänkande i denna värld lite för
många ibland.
Jaså, tycker killar om att se på lebbsex? Det gör inte jag och jag är kille(!)
Varför drar du alla över en kam? Bara för att killarna i Fucking Åmål tyckte om lebbsex behöver inte det innebära att alla killar gör det.
De flesta killar jag känner tänder inte alls på lesbisk sex men jag skulle aldrig få för mig att påstå att alla killar är som dem.
Vad du tror är ointressant och av marginell betydelse. No offense
Finns nog någon långt ute i vildmarken som tror nazisterna segrade under 2:a v.k. men vad är den tanken värd när man tittar på verkligheten? För honom/henne är det sanning, men det innebär inte att det är sanningsenligt med verkligheten.
Sedan bortser de flesta av er rent av självklara skäl till varför det eventuellt förhåller sig på detta sätt, alltså att tjejer "inte" tänder på nakna män, "tänder" på tjejsex, "blir" lesbiska osv. och då menar jag inte argumenten på en förståndshandikappad persons tankenivå alltså där (FRÄMST) killar skriver att skälen till varför det är såhär beror på att tjejer är "snyggare", "sexigare", har bröst, har fitta, har finare rövar eller whatever.
Mitt svar för nu är detta och hoppas ni förstår min poäng:
När Lindsay Lohan skaffade en tjej är jag övertygad om att en stor del av den kvinnliga befolkningen, främst den yngre, fick för sig att testa tjejsex, påstå att de var bisexuella, lesbiska eller liknande.
Snart kommer det en film har jag fått för mig där några skådisbrudar har lebbsex i några scener. Jag undrar hur många vilsna killar det blir då som kommer till Flashback och skapar fler trådar som dessa.
Det ska även bli intressant att se hur många flickor som "kommit" på att de är bisexuella eller lesbiska efter lanseringen.
Vi är inne i en tid där kvinnors sexualitet glorifieras, fokuseras på, utforskas, uppmuntras osv osv...det är inget fel med det. Det är snarare något positivt.
Kvinnor vågar mer och vet mer om hur de vill ha det för att bli tillfredsställda nu än förut då enbart männens sexualitet "räknades".
Under tider då männens sexualitet glorifierades likt kvinnors görs idag var istället var och varannan man antingen bög eller bi. Sen vad ni tror spelar ingen roll, eftersom det i verkligheten bevisats att det var så.
Same thing.
Hela denna debatt befinner sig på en väldigt barnslig och obegåvad nivå, med andra ord "perfectly suited for Flashback".