2008-06-17, 21:36
Medlem
submariners avatar
hej,

ska byta jobb och vill nu utnyttja några veckors semester i sommar, och funderar på en resa till Thailand. hur är Koh Samui under juli, och kan jag förvänta mig något folk & party?
Citera
2008-07-07, 13:36
Bannlyst
Är väl ganska lugnt i Thailand under lågsäsongs. Sen är väl vädret inte sådär kanonbra direkt. Regn varannan timme ungefär.
Citera
2008-07-07, 18:54
Medlem
kovos avatar
Koh Phagnan-Had Rin

Folk+Party= Häng där

Sedan tar du BKK på vägen hem... Klockrent!
Citera
2008-07-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
hej,

ska byta jobb och vill nu utnyttja några veckors semester i sommar, och funderar på en resa till Thailand. hur är Koh Samui under juli, och kan jag förvänta mig något folk & party?

Har bott i thailand i ett par år och vill du ha fint väder i juli är det just till Samui, eller östkusten, du ska åka den tiden. Dock är det inte överdrivet mycket folk, och därför mycket billigare då.
Citera
2008-07-08, 13:00
Medlem
thesquids avatar
Citat:
hej,

Varför inte Pattaya ?
Citera
2008-07-08, 14:52
Medlem
sharpkniveslouds avatar
Citat:
hej,

Det är ganska regnigt då som sagt men förutom det är det väl trevligt behagligt varmt mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in