2009-05-10, 03:11
Medlem
Pölsa! Men inte vilken pölsa som helst. Lennarts pölsa. Med pärern!
Citera
2009-05-10, 03:52
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Etiopiska injeras med köttgryta.

+1

Om det fanns ett sådant snabbmatställe i min stad skulle jag äta där för jämnan!
Citera
2009-05-10, 09:35
Medlem
För något år sedan spenderade jag sommaren i Halmstad, i innerstaden fanns en nudelbar. På menyn stod någonting så underligt som nudlar med kebabkött till. Det var verkligen udda och underbart gott, det är något som övriga snabbmatstillagare borde anamma. Såserna gick inte av för hackor heller, men jag minns inte smakerna så det kan jag inte säga någonting mer om.
Citera
2009-05-10, 10:19
Medlem
Mindfullness avatar
Vårrullar innehållandes kebab
Citera
2009-05-10, 10:23
Medlem
Janssons frestelse eller skinklåda.
Citera
2009-05-12, 15:48
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandingo
Kroppkakor! säskilt på festival hade det vart underbart att kunna gå och köpa en tallrik underbara öländska potatis- och fläskklumpar med lingonsylt och skirat smör...

Det bräcker langos vilken dag som helst...

Har för mig att på Piteå dansar och ler att man äta pite palt. Dom har haft det förut iallafall vet inte om dom har det nu mer, satt väldigt bra med några paltar på en sliten festival mage
Citera
2009-05-13, 21:26
Medlem
leverpastejmackor!

finns fan inte nånstans
Citera
2009-05-13, 23:33
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfullnes
Vårrullar innehållandes kebab
Som doppas i kebabsås, dra åt helvette vad nice!
Citera
2009-05-14, 11:25
Medlem
padrons avatar
Asiatisk snabbmat

Jag har bott i Singapore och Kuala Lumpur och någonting man definitivt saknar är den goda och billiga maten på foodcourts. Ofta består de av 10-20 olika matstånd med olika inriktning men tyngdpunkt i de sydostasiatiska köken. Visserligen är upplägget samma i både Kungshallen och Kistagallerian men det är alldeles för dyrt och kvaliteten på maten är för dålig (iaf Kungshallen)
Citera
2009-05-14, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejköket
För något år sedan spenderade jag sommaren i Halmstad, i innerstaden fanns en nudelbar. På menyn stod någonting så underligt som nudlar med kebabkött till. Det var verkligen udda och underbart gott, det är något som övriga snabbmatstillagare borde anamma. Såserna gick inte av för hackor heller, men jag minns inte smakerna så det kan jag inte säga någonting mer om.

Va? Jag har bott här i hela mitt liv men aldrig sett det, det verkar som om jag gått miste om något! Jag får dra dit direkt.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in