2008-06-09, 14:41
Medlem
slabadans avatar
Den gamla hederliga bideén har ju sett sin storhetstid komma och gå. Säkert kommer det en revival för denna klassiska och förträffliga hygieninrättning. Det slickas kanske mer fitta i de bideé-välsignade hemmen?
2008-06-09, 14:48
Medlem
Jag gör som Zorsha :P Låter fan inte nån gå ner där utan att vaska av mej lite först.. :S oavsett promille.
Ofta man kan njuta om man känner sig ofräsch >__<
2008-06-09, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Brukar då undvika att mumsa på krogragg, får räcka med gammalt hederligt sex.
De nedre regionerna på krogragg kan ju vara rena kinderägget, bättre att inte chansa.

Topic:
Det beror på hur fittan ser ut i övrigt.
Har hon långt, blont böljande timotejhår med en blommig lite halvt urringad klänning och militärkängor så skulle jag fan i ren iver tugga sönder skäggbiffen på ludret!! Mumma!!

.
2008-06-09, 17:04
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Ain't no muff to tough!

Efter nagra stadiga glas ar man ju inte sa noga med hur saker och ting ska smaka! Tvekar inte en sekund.
2008-06-09, 17:52
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasjnikov
Ain't no muff to tough!

Efter nagra stadiga glas ar man ju inte sa noga med hur saker och ting ska smaka! Tvekar inte en sekund.

Instämmer helt. Man får ju förutsätta då att man själv inte är helt nykter. Då ger man fullständiga fan i vilket! Ska det nuppas så ska det. Med allt vad det innebär. Det är väl inte så mycket att jiddra om?? pang på bara!
2008-06-09, 18:05
Medlem
c014s avatar
Ni får inte vara så jävla känsliga.
Jag har fått dagens rätt som smakat sisådär, men jag äter upp dem ändå.
2008-06-09, 18:48
Medlem
KeKeLimes avatar
Gillar man det inte, så kan man ju bara erbjuda sitt ragg att ta en gemensam dusch? Jag duschar mer än gärna när jag kommer hem från krogen.
2008-06-09, 19:06
Medlem
Qlubs avatar
Åh gud nej. Även jag själv ber inte en brud suga snopp efter en svettig kväll på krogen.
2008-06-09, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
Jag behöver inte hela duschen för att vaska mig lite i muffen!
Jag tar en tvättlapp el nåt, hur svårt kan det vara?!
Det känns som om jag hellre plockar upp vibben igen efter ett litet avbrott än avstår från att kunna göra allt jag vill under sexet.

Hahahahahahahahahahahahahahah, den där kommentaren gjorde min kväll. En tvättlapp för att hålla muffen fräsch innan sex? Hahaahahahaa, well, alla metoder är bra utom dom dåliga .
2008-06-09, 21:36
Medlem
Hejsan1s avatar
Får styra iväg denna topic lite med en liknande frågeställning då jag tycker det börjar bli lite mesigt här!

Skulle ni göra ett rimjob på ett discorektum?

2008-06-09, 21:52
Medlem
påves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Får styra iväg denna topic lite med en liknande frågeställning då jag tycker det börjar bli lite mesigt här!

Skulle ni göra ett rimjob på ett discorektum?

Har du lite ångest efter senast du fick smaka daimkryss?
2008-06-09, 22:02
Medlem
Gubbskems avatar
Hehe, var nog en del udda syner i mina yngre singeldagar när jag lite smått förfriskad stod inne på nån toalett och vaska snasen i handfatet. Skulle aldrig låta nån tjej suga av mig om jag inte känner mig fräsch. Detsamma gäller för tjejerna. Inte en chans att jag går ner på någon som inte känns okej heller. Vet inte om jag har någon överdriven renlighetsfobi men anser att många är sluskar utan vett att anstränga sig för en bra upplevelse.

De tjejer som inte gick på toa innan sexet försökte man få med sig in i duschen lite oskyldigt. Lär er förfan att tvätta lite! Har ingen lust att slicka nån "ren"...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in