2004-07-11, 00:54
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Skulle jag vara riktigt elak skulle jag säga att Regina är en talanglös nolla som bara får uppmärksamhet när hon är naken....
Vilken tur att du inte är elak utan nöjer dig med säga att hon är störd och patetisk.

Jag håller i och för sig med om att Lotta Lund är rätt skum, men jag gillar henne ändå. Okej, hon har kanske vissa mindre brister i stil med att hon är en usel skådis som saknar såväl sångröst som låtskrivartalang (för att inte tala om hennes diktkonst), men när det gäller att spela rollen som Den Klassiska Divan Regina Lund finns det ingen som kan konkurrera med henne.

Personligen skulle jag känna mig rätt knäckt om jag var "artist" och hade en webmaster med mer konstnärlig talang än jag själv.
Citera
2004-07-11, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Vilken tur att du inte är elak utan nöjer dig med säga att hon är störd och patetisk.

I'm so bad...

Citat:
Jag håller i och för sig med om att Lotta Lund är rätt skum, men jag gillar henne ändå. Okej, hon har kanske vissa mindre brister i stil med att hon är en usel skådis som saknar såväl sångröst som låtskrivartalang (för att inte tala om hennes diktkonst), men när det gäller att spela rollen som Den Klassiska Divan Regina Lund finns det ingen som kan konkurrera med henne.

Personligen skulle jag känna mig rätt knäckt om jag var "artist" och hade en webmaster med mer konstnärlig talang än jag själv.
OOOH the claws are out!
"hade en webmaster med mer konstnärlig talang än jag själv" ROTFL!!!

Fler än jag som kan vara bitska tydligen...

(PS Jag är lite påverkad, har varit ute o haft skitkul, skriver en smiley i slutet av varje mening... bRUKAR INTE G (oops caps) göra det men nu måste jag för jag vet inte om jag låter otrelvig annars... )
Citera
2004-07-11, 09:47
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Fler än jag som kan vara bitska tydligen...
Det värsta är att jag egentligen hade tänkt skriva någonting snällt om Regina som motvikt till alla elakheter i den här tråden, men så flög alla dessa ondskefulla tankar in i huvudet på mig medan jag skrev. Månne en eldfluga???

Angående din hypotes om störda Gävle-bor: http://217.75.104.59/scandinavia/showpost.php?p=1164861&postcount=314
Citera
2004-07-11, 12:21
Bannlyst
Citat:
Det värsta är att jag egentligen hade tänkt skriva någonting snällt om Regina som motvikt till alla elakheter i den här tråden, men så flög alla dessa ondskefulla tankar in i huvudet på mig medan jag skrev. Månne en eldfluga???

Angående din hypotes om störda Gävle-bor: http://217.75.104.59/scandinavia/showpost.php?p=1164861&postcount=314
Hmm. En söt (nåja) flicka som är torsk på Carola och bor i Gävle...

Tja men du lyckades ju rätt bra med att skriva något snällt om Regina iaf. I dina ögon är hon Ultra-Divan. Det är inte fy skam.
Citera
2004-07-12, 10:42
Medlem
Svalbards avatar
Enligt hemsidan:
'Regina is hosting the "summertalk" show in SR P1, the 23 of July.'

OK... Jag föreslår en tävling: Den som klarar av att lyssna längst vinner
Flashbacks Reginamedalj i guld^D^D^D^Djpg.

Om det blir mindre pinsamt än jag tror, och en majoritet av de tävlande
faktiskt klarar av hela programmet, så kanske de som ger upp skall belönas
för god smak istället, men den diskussionen kan vi ta efteråt.
Citera
2004-07-12, 19:38
Medlem
regina lund är barn vars föräldrar inte gav tillräckligt med uppmärksamhet ush skatan skjut henne! :mad:
Citera
2004-07-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connie
regina lund är barn vars föräldrar inte gav tillräckligt med uppmärksamhet ush skatan skjut henne! :mad:

Nej, det är inte bra.
Barn som fått för liten uppmärksamhet - och avviker från mallen - dom skjuter vi inte!

Framförallt inte om det utvecklar sig till småläckra damer, som i det här fallet.
Citera
2004-07-13, 10:06
Medlem
Nulles avatar
Svalbard, angående din fråga i sommarpratartråden: Enligt SR är det den 23 juli som är det aktuella datumet för "Laila Klang".

http://www.sr.se/cgi-bin/p1/sommar/host.asp?date=2004-07-23

Citat:
Ursprungligen postat av Regina Lund
Mitt program kommer vara en slags radiokonsert. Ett litet nedslag i min framtid, skulle man kunna säga. Just nu. Mycket NU. Mycket framtid. Mikrolite historia. Ett avtryck av min tid i vår tid. En premiärtjuvlyssning av min framtid. NU.

Givetvis antar jag Svalbards lyssnarutmaning. I potten ligger trots allt en äkta Reginamedalj.
Citera
2004-07-13, 10:57
Medlem
Cohibas avatar
Medaljen är så gott som min! Jag älskar kalkonunderhållning och kommer inte att ha några problem att höra hela programmet.

Jävligt snygg medalj Nulle!
Citera
2004-07-13, 12:33
Medlem
Svalbards avatar
23/7? Kalas - det känns tryggt. Elegant medalj! Vinnaren kan ha en
förminskad version av den i hörnet av sin avatar.

Det blir jobbigt att tävla mot folk som faktiskt njuter av kalkonunderhållning.
Reginas sommarprat kommer att bli en rysare :/

För er som, liksom jag, har svårt för att konsumera, ah, kultur med hög
pinsamhetsfaktor kan jag tipsa om två trick:

Clownnäsa av röd plast: När det blir outhärdligt åker näsan på. Jag förstår
inte den bakomliggande psykologiska mekanismen, men på något sätt höjs
pinsamhetströskeln. Metoden är framgångsrikt testad av mig och min tjej
till den gamla klassikern "förlåt mig" på TV.

Kudde: Greppa hårt med båda händerna och borra in ansiktet. Titta bara
fram med ena ögat (vid TV-tittande) eller blunda (radiolyssnande). Skrik
eller kvid vid behov.

Edit: Om clownnäsans funktion - kanske är det så att man minskar gapet
i pinsamhetsnivå mellan sin egen (låga, så klart) och programmets höga.
På så vis blir inte de inre påfrestningarna så stora.
Citera
2004-07-13, 14:55
Medlem
Plics avatar
Jag är med! Jag kommer nafsa åt mig medaljen hur enkelt som helst. Jag har gedigen träning med hjälp av Kvinnofängelset, Robert Broberg och Seinfeldt.
Citera
2004-07-13, 23:57
Medlem
Cohibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plic
Jag har gedigen träning med hjälp av Kvinnofängelset, Robert Broberg och Seinfeldt.

Hade det varit frågan om Robban Broberg hade jag varit slagen på förhand. Det där jävla miffot och hans blå gitarr. Det klarar jag bara inte av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in