fyfaan höll att skratta ihäl mig efter att ha läst inläggen av "schleisen" och "blah blah blah"

När man tänker efter låter det inte så dumt.
Hon var i alla fall på svt nyligen i morgonsoffan, sök på svt play så hittar du. Där nämner hon det lite kort. Sedan så kollade jag hennes hemsida där hon länkar till en ljudbok som hon spelat in. Här börjar det urarta helt. Vill varna alla känsliga lyssnare för att lyssna på den

För det första så är boken 4 timmar lång och jag har inte hört hela kan jag direkt säga, men på något sätt var det svårt att slita sig för man ville höra nästa sjuka kapitel... Hon har i alla fall skrivit boken efter seanser med sina döde far och där kan man få höra mycket sjuka teorier om vitt skillda ämnen; alltifrån Astrid Lindgren till att hon vill att hollywood ska endast spela in action filmer helt utan våld mm mm. En av henns viktigaste uppgifter i livet verkar dock vara att förbjuda pengar och droger!?? Av någon händelese har hon typ enligt sig själv alltid varit fattig och hennes pappa var alkoholist så då är det väl naturligt att vi förbjuder, det låter väl rimligt eftersom allt liv på jorden kretsar kring henne...