2008-06-04, 00:00
Bannlyst
Tillåt mig att berätta om en förtryckarsekt som utför personlig förföljselse.
Hjärntvätt.
Förtrycker och stjäl individers livsenergi och värdighet genom psykologiska procedurer.

Korskyrkan i Sverige går under Jesu kristi namn fria med brott mot mänskliga rättigheterna och personlig integritet och religionsfrihet.

Jag kommer avslöja deras metodik och jag hoppas att organisationer som arga hackers etc gör slag i saken och försvarar vår frihet.

Såhär skapar man en association:

1. Skapa en känsla eller ett tillstånd i en människa eller en grupp med hjälp av musik, retorik, gärna i en storslagen byggnad. Få skaran, eller individen, med hjälp av grupptryck och hypnos och ledande av uppmärksamhet att försättas i en stark känsla, såsom extas, eller rädsla eller avsky.

2 Vid situationens kulmen, befäst en retningsfaktor som t ex. att kolla på ett smycke, en hitlerhälsning eller helt enkelt ett ord som hallelujah eller helvetet eller djävulen.

3. Upprepa betingningen.

4. Använd retningsfaktorn/associationen för att framkalla känslotillstånd hos människor och styra deras känslor och beteende. Dvs. Vill man få någon rädd så säger man bara DJÄVULEN eller HELVETET!

5. Anknyt olika uppmaningar till retningsfaktorerna. Skapa förväntningar med hjälp av NLP-tekniker för att styra människornas känslor och belöningssystem.

http://korskyrkan.se

Eller t ex. JESUS KRISTI för att skapa positivia känslor.

Gör sedan så att trygghet och självkänsla börjar bygga på att lita på deras resonemang så har ni byggt fast individerna.

Själva övergången till resonemanget och skapandet av associationerna äger rum på alphamöten eller läger i österrike där de för bort folk från sin trygghet och via associationsskapning, hypnos och hjärntvätt för in individerna i ett nytt resonemang som även skapar rädsla för alla eventuella utgångar ur religionen och resonemanget genom att associera dem med ordet djävulen eller satan eller helvetet som i sin tur associerats mot en stark rädsla genom tidigare beskrivna 4 steg.

På så vis dödar de vanliga individer och skapar energi och värdighetsbatterier som sänder all sin kraft och energi till skaparna och ledarna av religionen.

Stort fokus läggs sedan på att sprida läran och den objektiva sanningen.
Dvs. Slavarna försöker skaffa nya slavar.

Metodiken vid övertalning går ut på följande vis.

Öppna och ledande frågor.

OM det finns en objektiv sanning, borde inte den gälla för både dig och mig?

Obs att det hela bygger på ett om.

När du accepterar detta. (Accepter är viktiga i det här sammanhanget) så kommer de fortsätta med:

OM det finns en objektiv sanning, så måste det ju finnas en objektiv medvetenhet eller instans/överhet etc som har fastställt denna sanning.
ELler HUR?

Tekniken är enkel.
Säg något självklart, avsluta med en ledande acceptinvit såsom: Eller hur, eller det tycker du väl, visst är det väl så. Ha dessutom möten med 20 troende och 2 icke troende som öppnar portarna för deras nätverk mot de icke ont anande.

Eftersom jag även är bevandrad inom försäljningspsykologi så ser jag starka paralleller mellan all typ av försäljning som bygger på övertalningstekniker och deras metodik.

Du tycker väl att det är fel att döda, eller hur?
Alltså måste det finnas en objektiv sanning, eller hur?
Alltså måste ju gud finnas! Eller hur?
Alltså tror du på gud, eller hur?

Och vid det här laget har vi glöm att det hela byggde på ett OM, eller hur.
Så nu spinner de vidare med öppna frågor och ledande frågor som avslutas med, eller hur, tycker du inte. Och går sedan in på associationsskapandet.

Ja, men ni fattar?
Och på det spåret fortsätter det. Sen kommer de igång med det ordentliga associationsskapandet på deras läger osv.

Dessutom lyckas alla någon gång i livet få in ett lite traumatiskt minne eller något som håller dem kvar i det förflutna.

Mycket märkligt att dessa kyrkor har "makten att förlåta".
Kanske är det de som skapat tron att man måste leva kvar i det förflutna också.

För om det inte fanns något att förlåta, och alla bara sket i det förflutna och lärde av sina misstag, och ingen dömde folk för att de hade gjort ett fel och sa att det enda sättet att bli förlåten är att gå med i en sekt och motta syndernas förlåtelse för att undvika smärta i all evighet och fortsätta sprida guds ord och be böner och gifta sig osv. (terror och hot, någon?)

Kanske är de ansvariga för att många människor går flera år av sina liv och mår dåligt över det förflutna som inte går att ändra på, bara för att de ska kunna använda det som argument till att motta "syndernas förlåtelse".

Kanske är de ansvariga för att många hamnar på psyket osv.

Kanske samma människor som skapat synden, äger förlåtelsen, och använder den som maktmedel för att göra folk till sina små slavar och värdighets och energibatterier.

De försökte med mig. Men eftersom jag läst psykologisk krigsföring och psykologi.
Så med mig misslyckades de.
De försökte i gottväl 4-5 år. de slutade inte.
Det tog 2 år för mig att verkligen trycka bort dem och ta ordentligt avstånd från dem. Min "vän" som var medlem fortsatte att förfölja mig med sitt vidriga perspektiv.
Nu har jag lackat på dem!

Detta används i vid utsträckning av hjärntvättarreligioner. Sen finns det andra som bara har det som liknelser och metaforik, men det är en helt annan sak.

Sen kan man även plantera olika resonemang, t ex. Hasch är djävulens drog och man hamnar i helvetet osv för att sabotera ruset för olika människor och förfölja dem med sitt patetiska vidriga förtryckarnätverk.(ifall de skulle åka till t ex. Amsterdam etc.)

Det funkar även bra för förtryckare att bara liksom antyda folks olika trauman och grejer för att få dem rädda och hota deras trygghet, fast bara sålänge de bryr sig de minsta om det förflutna!
DÄRFÖR!
HAHAHAHA!
VEM FAN Bryr sig!!!
hahaha!

Pass på i sverige framöver.
Det kokar i grytan!
Svärdet är slipat!

Samma människor som skapat synden och skammen.

Äger möjligheten till förlåtelse.

Om man gör "som de vill".

Må helvetets portar vräka eld och lava över era kors och era biblar.

Och seriöst, alla hackers.
Ge dem en jävla omgång.
De sabbar fan folks liv.
Och förföljer dem.
Sen lirkar de sig undan lagarna.
Så vi får väl ge dem med samma mynt tillbaka.
Eller hur.

För de vägrar ju ge sig.
De små pissjävlarna.
Och lämna vanliga normala människor ifred.
Citera
2008-06-04, 00:06
Bannlyst
Sorry gubbs

Men ni vet ju att det inte var jag personligen.
Det var ju djävulen som hade besuttit min kropp!
Jag tror jag måste komma till er och bli frälst nu!
Ni är så PINSAMT patetiska era dumma jävla puckon.

SÅ!

Förstår ni nu?
JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV ER KYRKA!
JAG VILL INTE VARA MED!
NI BEHÖVER INTE RÄDDA MIG!

GÅ OCH DÖ - NI KOMMER JU ÄNDÅ TILL HIMMELEN!

HAHAHAHAHAHAHAHA!
Citera
2008-06-04, 00:09
Bannlyst
Och tro mig när jag säger:

Jag kan ta varenda liten mening på er lilla hemsida.
Varenda litet ord och begrepp.
Och rita en psykologisk modell.
SOm jag skickar till varenda tidning i hela jävla världen.
TIll varenda anti-religions-nätverk i hela jävla världen.

Och jag skriver en blogg som får folk att gråta och HATA er som de aldrig hatat en kyrka förrut.
MER än de hatade häxjakten.
FÖRSTÅR NI NU?

Så GE FAN I
ATT FÖRSÖKA FÅ MED FOLK
SOM säger NEJ!
Citera
2008-06-04, 00:27
Medlem
wembis avatar
ok. du slipper.
Citera
2008-06-04, 02:42
Medlem
lazerkatts avatar
Låter som en sympatisk skara bibelkramare.
Eldkastare kanske får iväg dom.
Citera
2008-06-04, 07:18
Bannlyst
Jag funderar ju mest på

Det jag mest funderar på är ju att skaffa fram bilder och personuppgifter för alla ledarna och deras barn och deras familjer och sen lägga ut på varenda pedofil och shemale/gay sida deras emails, telefonnummer, adresser tillsammans med bilder och en massa beskrivningar av vilka sjuka saker de gillar och att det bara är att komma och hälsa på dem osv.
Citera
2008-06-04, 07:27
Bannlyst
Och

Att beställa så mycket saker till dem från så mycket webshops att de aldrig kommer bli av med sina skulder.
Dvs lastbil efter lastbil efter lastbil med dyra saker och krångliga medlemskap.

(alltså jag skulle naturligtvis aldrig göra något olagligt jag bara skojar lite över vilka möjligheter det finns ifall man nu skulle vara kriminell vilket också är förkastligt! Det är inte som att jag är en sån person som lägger ut bilder på folk på det viset heller. Sånt vore alldeles för taskigt!)

Puss på er!
Citera
2008-06-04, 07:35
Medlem
kakburkens avatar
Du...har det brunnit ett par kablar i skallen på dig eller?

Värre flummande var väl länge sen man läste? Totalt osammanhängade och obegripligt.

Vad har du råkat ut för?
Citera
2008-06-04, 08:16
Medlem
Men du biffdaviff... man kan faktiskt ha en objektiv sanning utan en gud. Berätta istället om dina erfarenheter med korskyrkan, och hur du kom ut ur den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in