Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-16, 12:31
  #3157
Medlem
moxy2cbs avatar
Ja de var ifrån Ida.
Hade rekommenderat att bomba minimum 200mg.

Första testen jag gjorde i helgen som var snortade jag sånna mängder som räckte gott å väl på gamla tidens finmeph och de gav mig ett lite halvbra rus som kändes som meffe blandat med 4-mec och drog slutsatsen att de va nån kass blandning.
När jag sedan ökade doserna igårkväll med start på 200mg så hände de magiska sen ökade jag linorna till 250 tills pulvret va slut, ca 1,5g..

Men ja til din fråga: kör minimum 200 i bomb å sen när de kittlar på i kistan så kör en eller två rediga linor..
Du borde iaf få ett rejält gammaldags mefferus..

De enda märkliga var att återdoseringsbehovet känns inte så där galet ändå. Kan kanske ha med renheten å göra?
Men det funkar iaf dock i höger doser än va man körde förr.
Citera
2014-04-16, 12:43
  #3158
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moxy2cb
Ja de var ifrån Ida.
Hade rekommenderat att bomba minimum 200mg.

Första testen jag gjorde i helgen som var snortade jag sånna mängder som räckte gott å väl på gamla tidens finmeph och de gav mig ett lite halvbra rus som kändes som meffe blandat med 4-mec och drog slutsatsen att de va nån kass blandning.
När jag sedan ökade doserna igårkväll med start på 200mg så hände de magiska sen ökade jag linorna till 250 tills pulvret va slut, ca 1,5g..

Men ja til din fråga: kör minimum 200 i bomb å sen när de kittlar på i kistan så kör en eller två rediga linor..
Du borde iaf få ett rejält gammaldags mefferus..

De enda märkliga var att återdoseringsbehovet känns inte så där galet ändå. Kan kanske ha med renheten å göra?
Men det funkar iaf dock i höger doser än va man körde förr.
Får bli 200mg'rammare då! Har aldrig testat meph förut och tänkte köra på en fest.

Skulle det vara några problem med att dra lite speed innan så man kommer igång efter jobbet på förfesten och sen gå på mephet?

Hur lång tid tar det innan man känner av skiten?.

Tack för svar!
Citera
2014-04-16, 13:03
  #3159
Medlem
moxy2cbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Får bli 200mg'rammare då! Har aldrig testat meph förut och tänkte köra på en fest.

Skulle det vara några problem med att dra lite speed innan så man kommer igång efter jobbet på förfesten och sen gå på mephet?

Hur lång tid tar det innan man känner av skiten?.

Tack för svar!

Har aldrig kombinerat tjack å meffe på något sätt så kan inte rekommendera något. Men om de är x antal timmar mellan intag så kanske de kan gå bra.

När du bombar meffe så tar de ca 20-40 min innan de slår på, personligen föredrar jag att snorta meffe då påslaget är helt galet. När jag bombat de har jag mest blivit sentimental deluxe å mysmongo men de är iofs då man kör några linor för att styra upp partyfrekvensen.

En sak med meffet från Ida är att man blir så sjukt täppt i snoken dagarna efter. Problemet är att jag minns inte om man brukade bli de förr i tiden, kanske bara jag som förträngt de? Men nästäppan får mig att tänka på just 4-mec..

Men iaf de slår på å känns som meffe men med lite mindre eufori å lite mindre musikuppskattning å lite mindre återdoseringsbehov..

Kanske jag som höjde gamla meffet till skyarna å glömt hur de egentligen var å anser detta som lite sämre ,vetefan?

Får köpa mer å känna efter några fler ggr kanske..
Citera
2014-04-16, 13:04
  #3160
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Får bli 200mg'rammare då! Har aldrig testat meph förut och tänkte köra på en fest.

Skulle det vara några problem med att dra lite speed innan så man kommer igång efter jobbet på förfesten och sen gå på mephet?

Hur lång tid tar det innan man känner av skiten?.

Tack för svar!

Ingen fara med en skvätt fart innan.

Snortar du får du effekt inom 3-5 min, oralt ca 25-30 innan det pirrar till
Citera
2014-04-16, 13:19
  #3161
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Tycker inte något uppiggande behövs, Mephedronet fixar biffen.
Citera
2014-04-17, 23:39
  #3162
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Någon som kört mephet som var i omlopp första gången, och har testat på idas meph och kan jämföra?

Har enbart testat idas, men det tycker jag mycket om. Skulle dock vara kul att veta hur det står sig mot det gamla.
Citera
2014-04-28, 14:36
  #3163
Medlem
Tr0bles avatar
Någon som har testat IV på idas mephe? Vad för doser är lagom och rekommenderas det att ta mephe IV eller bör man hålla sig till nasalt/oralt?
Citera
2014-05-11, 21:26
  #3164
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Någon som kört mephet som var i omlopp första gången, och har testat på idas meph och kan jämföra?

Har enbart testat idas, men det tycker jag mycket om. Skulle dock vara kul att veta hur det står sig mot det gamla.

När man fortfarande kunde beställa lagligt så vart det helt galet.
100 gånger bättre än mdma.
Citera
2014-05-11, 21:51
  #3165
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Finns det något land där meph fortfarande är lagligt?
Citera
2014-05-16, 15:27
  #3166
Avstängd
sanfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Tycker inte något uppiggande behövs, Mephedronet fixar biffen.
Vid högre doseringar är mephedrone alldeles för serotonergt vilket ger en (förvisso mysig) bodyload.
Citera
2014-05-20, 13:23
  #3167
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Älskade mephedronet 2008-2010. Går det att få tag på på gatan om man skulle vilja ha någon gång? (Har slutat med festlivet, men någon gång kanske man vill skoja till det :-) )
Citera
2014-05-20, 17:36
  #3168
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Älskade mephedronet 2008-2010. Går det att få tag på på gatan om man skulle vilja ha någon gång? (Har slutat med festlivet, men någon gång kanske man vill skoja till det :-) )
Undrar detsamma.
Denna drog slog ju allt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback