2008-06-16, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av persius
vad nyfiken man blir nu..vill du utveckla detta ?är dom hotad av nån om dom visar sig ute (på marknad!!) i sina kläder just nu?hur borde dom göra ?hålla låg profil eller höras nu när snuten försöker kuva dom? m v h

jaa dom är tjockhotade om dom börjar visa sig. Alla vet vilka töntar dom är så jag är säker på nån kommer attackera dom.eftersom det finns andra grupperingar som har hand om malmö så kommer det skapa iritation väldigt väldigt fort. Dom här gruperingar gillar inte X så specielt mycket..inte för att dom har gjort nåt men det är störigt att folk ska från ingenstans tro att dom blitt coola för dom har nån tröja. Och plus dom vill inte att andra gäng ska börja äta i deras stad.
Citera
2008-06-16, 14:24
Medlem
persiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalmöG
jaa dom är tjockhotade om dom börjar visa sig. Alla vet vilka töntar dom är så jag är säker på nån kommer attackera dom.eftersom det finns andra grupperingar som har hand om malmö så kommer det skapa iritation väldigt väldigt fort. Dom här gruperingar gillar inte X så specielt mycket..inte för att dom har gjort nåt men det är störigt att folk ska från ingenstans tro att dom blitt coola för dom har nån tröja. Och plus dom vill inte att andra gäng ska börja äta i deras stad.
hur är stämmningen mot MC klubben ( i malmö)som gick med i bandidos? är även dom oönskade nu ?eller hotade? m v h
Citera
2008-06-16, 14:46
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
hur är stämmningen mot MC klubben ( i malmö)som gick med i bandidos? är även dom oönskade nu ?eller hotade? m v h
Ingen MC i Malmö har gått med i BMC vad jag vet.
Citera
2008-06-16, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten

Naj dom är väl Xteam ftf. Men dom blev väl nyligen prospect chapter eller nåt.Blir dom bandidos efter det?
Citera
2008-06-16, 15:15
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:

Diablos MC blev tydligen X-team.
Citera
2008-06-16, 15:16
Medlem
persiuss avatar
Citat:

mitt jä..a minne sviker mig...dom skulle ju varit ett mc nåt, på fortunavägen i malmö...lite osäker på vad dom hette innan vill helst inte blanda namn men kanske dom hette diablos, eller..... som sagt mina gråa hjärnceller är inte vad dom var en gång..
Senast redigerad av persius 2008-06-16 kl. 15:28.
Citera
2008-06-16, 15:18
Medlem
persiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Diablos MC blev tydligen X-team.
just det...så hette dom nog...tack
Citera
2008-06-16, 15:32
Medlem
persiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalmöG
En viss gruppering! Dom som vet om malmö vet precis vilka jag pratar om, då det är endast dom här killarna som sätter press på folk i denna stan. Och deras namn hörs hela tiden.

vet dom själva(Xteam) om att dom är hotade eller ?
Citera
2008-06-16, 16:25
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
vet dom själva(Xteam) om att dom är hotade eller ?

Jag tror inte MalmöG vet så mycket, han verkar mest vara en 17 årig internetgangster.
Citera
2008-06-16, 17:12
Medlem
persiuss avatar
jag vet att det är folk som ogillar x team eller t o m BMC , men steget ä väl långt från det till att dom skulle bli plockade om dom visar sig ute...!!?
jag träffade några x killar nära bolaget vid värnhem dom var inga unga och såg inte så stressade ut heller och senast i helgen så hade jag i min affär en kille med väst och allt, jag tror att det stod prospect på västen(BMC).. men men, vad vet jag.. m v h
Citera
2008-06-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag tror inte MalmöG vet så mycket, han verkar mest vara en 17 årig internetgangster.

håller med dig

speciellt eftersom denna viss grupering som han talar om fanns representerade vid begravningen av en x medlem så jag skulle inte lägga mina pengar på att dom skulle vara hotade lr nåt dom har snarare ömsesidig respekt för varandra och trampar inte på varandras tår
Citera
2008-06-16, 17:38
Medlem
persiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loyalty
håller med dig

speciellt eftersom denna viss grupering som han talar om fanns representerade vid begravningen av en x medlem så jag skulle inte lägga mina pengar på att dom skulle vara hotade lr nåt dom har snarare ömsesidig respekt för varandra och trampar inte på varandras tår

ömsesidigt respekt är nog nyckelordet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in