2009-09-26, 08:46
Medlem
Bandidos

Jag vet att polisen har legat på Bandidos sjukt mkt under vården. Ständigt stoppat dem i sina bilar och grymt många tillslag på Osmund 3. Så här kan det gå till;

http://na.se/misc/bildspel/insatsspel/
Citera
2009-09-26, 12:42
Medlem
Nån som vet va som hände med huset dom påstods köpt vid Lindholmen nånstans i Gbg? Fick dom köpt det och har klubb där nu?
Citera
2009-09-28, 00:56
Medlem
okejkuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fikapaus
Någon som vet vart xteam i stockholm håller till? tacksam för svar.

Varför undrar du det? Du vill ju veta va FFLs är med, varför?
Citera
2009-09-28, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianaye
Nån som vet va som hände med huset dom påstods köpt vid Lindholmen nånstans i Gbg? Fick dom köpt det och har klubb där nu?
Var det inte Torslanda?
Citera
2009-09-29, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Var det inte Torslanda?
Hittade svaret på min egna fråga hehe
http://www.sr.se/Goteborg/nyheter/artikel.asp?artikel=2142737
Citera
2009-09-29, 18:12
Medlem
larceny666s avatar
NegerJohan

Tycker det är grymt tråkigt att Freakbrothers MC nämns i samma tråd som BMC. Freakarna var bra snubbar när Trosaavdelningen sköttes ordentligt. Tyvärr dog det ut för några år sedan. Men Stockholmarna är fortfarande sköna snubbar.

Johan Neger är ett skämt, snälla säg inte att han hamnat hos BMC? jag har inte kunnat hålla mig ajour på ett tag så jag kanske har missat något.

Har själv slängt ut honom ett flertal ggr från huset i Nyk. Jag var tyvärr aldrig där när han vart invald i klubben, som väl är. Då hade jag nog tagit hans lilla liv. Mer störig & rövslickande människa får man leta efter.
Citera
2009-09-29, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larceny666
Tycker det är grymt tråkigt att Freakbrothers MC nämns i samma tråd som BMC. Freakarna var bra snubbar när Trosaavdelningen sköttes ordentligt. Tyvärr dog det ut för några år sedan. Men Stockholmarna är fortfarande sköna snubbar.

Johan Neger är ett skämt, snälla säg inte att han hamnat hos BMC? jag har inte kunnat hålla mig ajour på ett tag så jag kanske har missat något.

Har själv slängt ut honom ett flertal ggr från huset i Nyk. Jag var tyvärr aldrig där när han vart invald i klubben, som väl är. Då hade jag nog tagit hans lilla liv. Mer störig & rövslickande människa får man leta efter.

Vilket hus syftar du på?
Citera
2009-09-29, 19:08
Medlem
larceny666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOG97
Vilket hus syftar du på?

Gamla lokalen uppe vid, minns fasen inte vad området heter. Bor inte i NYK själv så jag har inte koll på områdena. FBMC Nyk hade det som första lokal om jag minns rätt.
Citera
2009-09-29, 19:12
Medlem
Citat:
Gamla lokalen uppe vid, minns fasen inte vad området heter. Bor inte i NYK själv så jag har inte koll på områdena. FBMC Nyk hade det som första lokal om jag minns rätt.

Menar du att du kastat ut negern från freakarnas gamla lokal i nyköping eller?
Citera
2009-09-29, 19:13
Medlem
larceny666s avatar
Citat:
Menar du att du kastat ut negern från freakarnas gamla lokal i nyköping eller?

Svar ja.

Inte bara jag dock. Det va flera som ville assistera dåvarande Presidenten.
Citera
2009-09-29, 19:44
Medlem
Citat:
Svar ja.

Inte bara jag dock. Det va flera som ville assistera dåvarande Presidenten.

Negern var ju medlem i freak nyköping, och vilken av pressarna var det som ville ha han utkastad? Det låter lite besynnerligt. Är du själv med i nån klubb?
Citera
2009-09-29, 19:48
Medlem
larceny666s avatar
Citat:
Negern var ju medlem i freak nyköping, och vilken av pressarna var det som ville ha han utkastad? Det låter lite besynnerligt. Är du själv med i nån klubb?

ja jag är med i en klubb.

Detta utspelade sig ca 2004 när Nykavd var färsk. Långt innan Johan hamnade i klubben. Pres vid tf var M***e B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in