Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Tack för upplysningen! Nu har jag ett ansikte på mannen som jag hört en del om, Han heter Ma_tias någonting och gjorde tjejerna på smällen nästan samtidigt om jag förstått saken riktigt. Det ryktas om att han är den som avancerat snabbast inom Bandidos Sverige. (Dragit in stålar till klubben förmodar jag). Misstänks vara inblandad i en stöldräd mot Lager 157 i Gällstad.
Han har visst haft ihop det med Brygganägarens dotter, men efter att det vart slut och Bandidos tagit över hela Pluto så ville dom inte ha så mycket konkurrens. Ma_tias sa till ägarens kompanjoner att Bryggan skulle tona ner sin verksamhet. Ägaren blev förbannad på sin tidigare svärson och skällde ut honom. Så det att Bryggägren fått en käftsmäll kan nog stämma.
Sägs att Bandidos ofta sitter och dricker bärs med en hord av snorvalpar och wannabes på Pluto.
Ma_tias satt inne för drograttfylla och släpptes i mars förra året.
Han hade kört på och skadat en tej på Riks 40. Då han släpptes hade dom visst en stor fest vid klubbhuset i Falskog. Polisen var naturligtvis där och styrde upp. He he.
Åkte en gång förbi deras ställe och kom ikapp en liten röd skabbig bil som blinkade in till klubbhuset. Fick ögonkontakt med en liten Indier som såg helt livrädd ut då jag körde om. Det första jag tänkte: Åh nej! Stackars lilla Indier. Han äger säkert en liten restaurang i Borås och är nu tvungen att åka dit och betala sina surt förvärvade slantar i beskydd till dom stora hemska jättestarka Bandidos-medlemmarna. Han såg ut som en snäll miniatyr-Gandhi.
Här är en bild på den stackars mannen. Andra bilden längst till höger.
http://www.bandidosmchstd.se/saffle/default.asp?sida=59&sub=13
Japp, det är han, Å*e heter han i efternamn o har alltid varit lite kickers i Uhamn, typ gick med platådojjer o liknande när det begav sig!
Har hört att ahn flyttat tillbaka nu, då den bruden, R*bec*a tog tillbaka honom igen.
Stor satans hund har dem oxå, rottweiler!
Men enligt grannarna i huset så ska dem vara hur trevliga som helst, inga som helst problem.. även hans polare med väst är skittrevliga, gör typ inget väsen av sig!
Den infon om Lager157 var nytt för mig.. tack, matnyttigt

!
Måste luskas vidare i..
Konstigt att bandidos Borås tråden blev låst, hade vart intressant o läst mer där!