2020-02-23, 06:01
Medlem
Artikel från i går.
https://www.expressen.se/gt/krim/full-bandidos-man-rymde-fran-anstalt/

Citat:
En man med koppling till det kriminella mc-gänget Bandidos söp sig full och knarkade inne på Östragårdsanstalten för att sedan rymma därifrån.
Citat:
Den intagne mannen har själv berättat att han drack sprit och öl samt knaprade i sig runt 15 tabletter av typen bensodiazepiner inne på sitt rum den aktuella kvällen.

Han behövde bli lugn. Därav tabletterna och alkoholen.

Dömdes till en månads fängelse för rattfylleri och olovlig körning.
Citera
2020-02-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tepper
Hört att ryssarna ska etablera dig där. Så dom lär inte vara långvariga där

Hehe den var bra! De har redan varit ganska långvariga i Karlstad med omnejd..
Citera
2020-02-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut

Vågar dom gå mot ryssarna om de skulle brinna till?
Citera
2020-02-24, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut

Vågar dom öppna truten mot ryssen? Tror nog man skulle sova rätt dåligt om så var fallet
Citera
2020-02-24, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tepper
Vågar dom öppna truten mot ryssen? Tror nog man skulle sova rätt dåligt om så var fallet

Vilka ryssar? Eller är du bara ett troll?
Citera
2020-02-25, 05:31
Avslutad
[quote=ebigeri|69529683]
Citat:
Ursprungligen postat av Syko

Va sjukt det blev, ser ut som att tumbax kommentar blev min .

Det där måste Admin titta på! Inget jag skrivit! Samt har någon annan inloggning här och ett är ingen annan som använder denna datorn!

Undersök detta ordentligt Admin för det är ju helt galet!
Citera
2020-02-25, 07:19
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko

Det där måste Admin titta på! Inget jag skrivit! Samt har någon annan inloggning här och ett är ingen annan som använder denna datorn!

Undersök detta ordentligt Admin för det är ju helt galet!
Lär er citera korrekt istället!
Fattar inte att det fortfarande är ett problem för vissa hur man ser till att felaktiga citat ordnas till.
Citera
2020-02-25, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Lär er citera korrekt istället!
Fattar inte att det fortfarande är ett problem för vissa hur man ser till att felaktiga citat ordnas till.
Vet inte vad som hände bak i tråden, men visst lille Ibra du får gärna lära mig hur detta går till, får se nu om detta blev rätt.
Citera
2020-02-25, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebigeri
Vet inte vad som hände bak i tråden, men visst lille Ibra du får gärna lära mig hur detta går till, får se nu om detta blev rätt.
Jo tänka sig det blev det, ska laga trasig citerings kod enl admin, har ännu inte kunnat hitta någon trasig kod dock.
Citera
2020-02-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ok, lyssna på pappa Ibrahim nu.

När jag citerade Syko så raderade jag helt enkelt ditt namn som stod överst i inlägget.
Det är nämligen så att när någon av er har citerat den andre så har ni försökt radera något eller helt enkelt raderat ett tecken av misstag som innesluter QUOTE, och då blir det så där att det ser ut som om den andre har gjort inlägget.

Endast dennes namn som ni citerar skall stå inom klamrarna. Står ditt eget namn med så kommer det bli fel.

Hoppas att det var till någon hjälp, för jag är ingen stjärna på att förklara data-saker.
Citera
2020-02-25, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Ok, lyssna på pappa Ibrahim nu.

När jag citerade Syko så raderade jag helt enkelt ditt namn som stod överst i inlägget.
Det är nämligen så att när någon av er har citerat den andre så har ni försökt radera något eller helt enkelt raderat ett tecken av misstag som innesluter QUOTE, och då blir det så där att det ser ut som om den andre har gjort inlägget.

Endast dennes namn som ni citerar skall stå inom klamrarna. Står ditt eget namn med så kommer det bli fel.

Hoppas att det var till någon hjälp, för jag är ingen stjärna på att förklara data-saker.
Tackar för detta farsan , Men faktum är att det var inte bara jag som hade problem den aktuella dagen och det fanns inget i det som i vart fall jag gjorde som kunde förklara att det blev så sjukt, jag försökte inte radera något, jag gjorde inget annat än vad jag gör nu dvs att citera dig.
Citera
2020-02-25, 19:08
Medlem
Citat:
Tackar för detta farsan , Men faktum är att det var inte bara jag som hade problem den aktuella dagen och det fanns inget i det som i vart fall jag gjorde som kunde förklara att det blev så sjukt, jag försökte inte radera något, jag gjorde inget annat än vad jag gör nu dvs att citera dig.
Testa att citera det inlägget från Syko som jag citerade, och kolla så ska du få se att ditt eget namn kommer stå alldeles bakom klamrarna med hans namn.
Radera ditt namn och låt bara Sykos namn och dom där siffrorna stå kvar med klamrar runt så ska du se att det blir korrekt, min son.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in