2019-04-16, 15:10
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrikeforceUppland
Alla vill hänga med de som är nummer ett (1!)
Nej, inte alla.
Sen tycker ju alla stora internationella 1% klubbar att dom är nr1.
Bara av nyfikenhet, exakt vad är det som gör att du anser att BMC är nr1?
Citera
2019-04-17, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TumbaX
Luftslottet

Är det bara HBG osv som du har massa massa att berätta för allas? Du borde förstå vad som pågår och kommer hända med den avdelningen. !
Citera
2019-04-18, 16:15
Medlem
Hur ser kraven på Mc/Mc kort ut hos X Team och Chicanos?
Citera
2019-04-18, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicTerror
Hur ser kraven på Mc/Mc kort ut hos X Team och Chicanos?
Dom har väl såvitt jag vet inga krav på mc eller kort, det ska dock finnas eller funnits X Team mc i bla finland vad gäller Chicanos så har jag fått till mig att även dom finns/funnits som mc men vart hur och när är frågan, kul om någon bättre vetande vill och kan svara med bättre fakta.
Citera
2019-04-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrikeforceUppland
Chicken Wings MC har ju kallats "nazis" i Sverige, men är det inte så att BMC har flest vitmakt/skinheads/NS-folk som medlemmar?
Är det inte dom som har mest blandade raser?
Citera
2019-04-24, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TumbaX
Detta kommer från en medlem.

Skicka gärna PM om du är från trakterna!
Citera
2019-04-24, 10:19
Avslutad
Citat:

Vad gäller BMC och invandrare har det varit en hel del. Men även FD NS folk c18 mm. Men det handlar om MC-klubb inte var du kommer i från. Att i en global värld bara ha folk från "ariska" länder hade varit konstigt.
BMC såg rätt snabbt var det var på väg i orterna och var det fans lite bra folk att hämta. Runt 2002-2005 var det mycket av detta kanske några år framåt nu.

Det var mest folk som gick med i teamet både i Skåne och i Göteborg, såg inte riktigt ut på samma sätt i STHLM då. Efter det så såg man att det inte fungerade men vilka som även om det var stabila gubbar. Finns kvar en del som sitter tryggt och gjort väldigt mycket för klubben.

Sedan är det lite från avdelning till avdelning, moderavdelningen har sedan dess alltid haft nån eller några och många runt om. Men inte alls som det såg ut på 00-talet.

Det har blivit en bättre balans och BMC står stadigt på de platser de funnits ett tag. Om man ser till Skara så kan man själv räkna ut vad som händer. Detta är ingen ny företeelse för BMC och klubbarna runt om klubben.
Citera
2019-04-24, 10:26
Avslutad
Citat:

Mest blandat lär ju Satudarah (MC) ha. () För att det nummera finns både Satudarah och Satudarah mc patchade folk. Alltså alla kör inte MC och patchar inte det i heller. Vettigt kan jag tycka även om man kanske inte ska vara i en klubb då. Men jaja lite vettigt tänkt och jag är rätt säker på att dte är vårt 3 stor klubb som kommer att stanna. >Om ingen av dom större gubbarna får någon idé och ska ändra allt.

Nere i Skåne syns och hörs denna klubben mycket och verkar hitta nytt folk. Ser likadant ut i Danmark.
Admin borde klistra STMC tråden och ta bort Mongols om trådarna tvunget ska ligga här. Förstår inte att dom ska ligga här. Skulle passa under subkulturer vilket är just det vi pratar om.
Citera
2019-04-24, 14:07
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Mest blandat lär ju Satudarah (MC) ha. () För att det nummera finns både Satudarah och Satudarah mc patchade folk. Alltså alla kör inte MC och patchar inte det i heller. Vettigt kan jag tycka även om man kanske inte ska vara i en klubb då. Men jaja lite vettigt tänkt och jag är rätt säker på att dte är vårt 3 stor klubb som kommer att stanna. >Om ingen av dom större gubbarna får någon idé och ska ändra allt.

Nere i Skåne syns och hörs denna klubben mycket och verkar hitta nytt folk. Ser likadant ut i Danmark.
Admin borde klistra STMC tråden och ta bort Mongols om trådarna tvunget ska ligga här. Förstår inte att dom ska ligga här. Skulle passa under subkulturer vilket är just det vi pratar om.

Satudarah i Skåne syns mycket. Vartdå?
Citera
2019-04-25, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Satudarah i Skåne syns mycket. Vartdå?

På olika events i Malmö och Helsingborg vad jag hört. Även runt Hässleholm. Samt på ytterområdena i Helsingborg! Är vad som sägs att det skådas i de områdena i Skåne. Sen är det ju lätt att se var endel medlemmar bor!
Citera
2019-04-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Vad gäller BMC och invandrare har det varit en hel del. Men även FD NS folk c18 mm. Men det handlar om MC-klubb inte var du kommer i från. Att i en global värld bara ha folk från "ariska" länder hade varit konstigt.
BMC såg rätt snabbt var det var på väg i orterna och var det fans lite bra folk att hämta. Runt 2002-2005 var det mycket av detta kanske några år framåt nu.

Det var mest folk som gick med i teamet både i Skåne och i Göteborg, såg inte riktigt ut på samma sätt i STHLM då. Efter det så såg man att det inte fungerade men vilka som även om det var stabila gubbar. Finns kvar en del som sitter tryggt och gjort väldigt mycket för klubben.

Sedan är det lite från avdelning till avdelning, moderavdelningen har sedan dess alltid haft nån eller några och många runt om. Men inte alls som det såg ut på 00-talet.

Det har blivit en bättre balans och BMC står stadigt på de platser de funnits ett tag. Om man ser till Skara så kan man själv räkna ut vad som händer. Detta är ingen ny företeelse för BMC och klubbarna runt om klubben.

Skara? Riktiga loosers, antar jag att du menade? Eller hur menar du att det kommer gå för dom? 😂
Citera
2019-04-25, 23:07
Medlem
Vad händer med BMC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här