2018-09-02, 14:21
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Intresseklubben antecknar, tjockis!

BMC finns och rör sig runt om i Sverige, Norden, Europa din tönt. Så vad vill du ha sagt?

Det var trevligt att se
Citera
2018-09-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Det var trevligt att se
Ok
Vad var det som var så trevligt?
Var det run? Hur många var dom?
Citera
2018-09-03, 22:06
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebigeri
Här finns lite mer ingående info om varför BMC USA och övriga gick skilda vägar.

http://gangstersinc.ning.com/profiles/blogs/bandidos-biker-club-in-america-severs-ties-with-all-its-global-ch

EU/AS/AU gave US BMC a bad reputation. De var rädda för myndigheterna helt enkelt.
Citera
2018-09-05, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
EU/AS/AU gave US BMC a bad reputation. De var rädda för myndigheterna helt enkelt.

Jo det är säkert en del av anledningen men jag har också fått till mig att BMC eu och då BMC Göteborg med Mehdi Seyyed som dåvarande president för Gbg tagit in en färgad kille som fullvärdig och vägrat rätta sig efter USA som inte kunde förlika sig med detta med motiveringen att han gjort sin propptid som alla andra och ska ha samma status som alla andra fullvärdiga och att detta skulle varit droppen för USA
vid sidan av alla krigen i eu, skandinavien, Australien, USA ska också haft problem med conceptet X-Team Chicanos osv.
Om detta är sant så kan ju det förklara varför USA ändrat sin logga, man kan ju lätt tänka sig att USA inte tyckt det meningsfullt att be EU AU och Asien att hänga av sig västarna eller så har dom gjort det och fått fingret men tydligen ska det inte finnas ont blod mellan USA och övriga.
Citera
2018-09-11, 12:07
Medlem
wzhs avatar
Nått nytt om Karlstad? hur ser den regeringen ut nu efter att några har åkt out?
Citera
2018-09-11, 18:07
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wzh
Nått nytt om Karlstad? hur ser den regeringen ut nu efter att några har åkt out?

Vilka och när?
Citera
2018-09-13, 15:32
Medlem
wzhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vilka och när?

Typ för några månader sen så åkte Joh*n M och Nish*n ut.. Tror att det var out..
Joh*n tror jag åkte för kvinnoboxning men vet inte varför Nish*n åkte..

Jag kan han fel, eftersom det är bara det jag läst i tråden tidigare..
Så om nån vet mer så får ni gärna tillägga det?

Så antar att det blir lite osäkert och att klubben får problem när man måste tänka om och ev söka nya medlemmar som fyller tomrummet..
Citera
2018-09-13, 15:39
Medlem
wzhs avatar
Visst är BMC större än HAMC, sett till antalet medlemmar?

Jag kan tänka mej det, efterssom det verkar vara betydligt mycket lättare att bli medlem i BMC än i HAMC..
Citera
2018-09-17, 19:59
Medlem
kyrpas avatar
Har BMC lagt ner Stockholm ? Stockholm finns inte med bland chapters på hemsidan. Har porr-hasse blivit utskickad från support-klubben Bad Breed MC ? Det var ju porr-hasse som startade Bad Breed. Har nedläggningen av Stockholm och porr-hasse i bad standing något gemensamt ?
Citera
2018-09-17, 21:38
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrpa
Har BMC lagt ner Stockholm ? Stockholm finns inte med bland chapters på hemsidan. Har porr-hasse blivit utskickad från support-klubben Bad Breed MC ? Det var ju porr-hasse som startade Bad Breed. Har nedläggningen av Stockholm och porr-hasse i bad standing något gemensamt ?

Jo P-H är väl kvar i BB och BMC:s Sthlm chapter finns kvar på hemsidan vilka som är kvar som medlemmar vet jag dock inte men Jan O:s son har väl muckat och är med samma sak med tatueraren och han som är typ bodybuilder sen har jag dålig koll på om några gamla medlemmar är kvar.
Citera
2018-09-18, 11:41
Medlem
mcmonsters avatar
Vad hände förresten med Ted, E, Håkan och André och dom andra som fanns i Stockholmschaptret för ett tiotal år sedan...? Har dom mognat och insett att detta livet inte var för dom eller sitter dom eller vad...?
Citera
2018-09-18, 17:17
Medlem
kyrpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Jo P-H är väl kvar i BB och BMC:s Sthlm chapter finns kvar på hemsidan vilka som är kvar som medlemmar vet jag dock inte men Jan O:s son har väl muckat och är med samma sak med tatueraren och han som är typ bodybuilder sen har jag dålig koll på om några gamla medlemmar är kvar.

Går man in på Bad Breeds facebook,så har du inte längre en enda bild med porr-hasse,förr såg man honom lite här o där bland bilderna. BB hade på sensommaren besök av en finsk klubb,på finska klubbens facebook så syns ansikterna på alla BB förutom på p-h vars ansikte är utsuddad. Lite märkligt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in