2012-09-23, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag vill vara frikostig mot dig för du är trevlig, men jag försöker och försöker men du förstår ju inte?

Läs detta nu.

Kalle är med i BMC. En dag så kliver han över till HA-.Från den dagen har BMC en personlig agenda mot Kalle, vilket de inte hade innan.varför hade de inte det innan?Jo, för då hade han inte klivit över.

Så när han väl är över har han skydd av sin nya klubb,men lik förbannat har han en hel klubb emot sig på ett personligt plan. De ser honom som en förrädare, vissa som klivit över har blivit mördade, så hur menar du att västen ska motverka detta, alltså detta att den klubben som lämnas inte får ett personligt agg?
Då tackar jag för informationen.
Du ska inte brusa upp för minsta lilla,du ser att ART-kurserna på Tidaholm har gjort nytta.
Citera
2012-09-23, 03:03
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Det är en sak, och jag var förvånad hur långt in i BMC-tiden han hade kvar dem. Nu kan det ju även vara så att hans status ändrats, och då skulle den kunna vara borta. Men jag tror den token har den kvar.

Känner inte han personligt,mer än vi svept öl å lite så, men vår vänskap är inte på den nivån att jag kommer fråga han precis.

Men om han har kvar den eller ej, ja, han e tokig nog, men jag tror, eller vet att att han gått "all in" när de gäller BMC. Så jag tror den e borta.

Men frågan består, är det ett rykte ang bomben utanför HA i Tyskland?
Citera
2012-09-23, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Känner inte han personligt,mer än vi svept öl å lite så, men vår vänskap är inte på den nivån att jag kommer fråga han precis.

Men om han har kvar den eller ej, ja, han e tokig nog, men jag tror, eller vet att att han gått "all in" när de gäller BMC. Så jag tror den e borta.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/svensk-togs-med-bomb/
Citera
2012-09-23, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av convictedfelon
Då tackar jag för informationen.
Du ska inte brusa upp för minsta lilla,du ser att ART-kurserna på Tidaholm har gjort nytta.
Tack själv, hoppas jag rätat ut några frågetecken.
Citat:

Jag vet inte mer än att han sitter, och det du säger är väl inte så dumt gissat. Angående gadden så ska jag ta reda på om den är kvar eller ej. Det vore rätt ball om tokstollen hade den kvar.
Citera
2012-09-23, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forgottenone
Snuten vet att han är psykopat så han kan inte göra något utan att de är hack i häl.
Citera
2012-09-23, 03:16
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forgottenone

Citat:
Tack själv, hoppas jag rätat ut några frågetecken.

Jag vet inte mer än att han sitter, och det du säger är väl inte så dumt gissat. Angående gadden så ska jag ta reda på om den är kvar eller ej. Det vore rätt ball om tokstollen hade den kvar.

Då med den info från sydsvenskan, har jag jääääääääääääääääävligt svårt att tro gadden är kvar och att han kommer bli ett het jävla byte av sina forna vänner... Å de "bästa" e nog att ha ihjäl han, för en skadad och arg JG är nog fan ingen höjdare...

Jag är övertygad om att handgranaten var från änglarna för han blivir prospect BMC
Citera
2012-09-23, 03:23
Medlem
Citat:
Då med den info från sydsvenskan, har jag jääääääääääääääääävligt svårt att tro gadden är kvar och att han kommer bli ett het jävla byte av sina forna vänner... Å de "bästa" e nog att ha ihjäl han, för en skadad och arg JG är nog fan ingen höjdare...

Jag är övertygad om att handgranaten var från änglarna för han blivir prospect BMC

Skit i gadden, ingen kan tvinga honom att ta bort den. Det jag kan tänka mig är att han vill göra det för BMCs skull. Men han skulle kunna ha kvar den för den betyder ju ingenting, den säger ju det alla vet, att varit med i HA med lämnade (left). Så gadden är ingen stor grej. Den blev det när han posade med den på FB, men det gör han inte längre.

Har de ihjäl honom så blir det krig. Då går BMC in med allt de har. Så jag tror inte HA kommer välja det valet.
Citera
2012-09-23, 03:24
Medlem
distanss avatar
Citat:
Jonas Granborg gick från HA till BMC, å inget har hänt han

Fick ju några granater inkastade i sin lägenhet när han låg och sov..
Citera
2012-09-23, 03:32
Medlem
den.dryges avatar
Citat:

Citat:
Skit i gadden, ingen kan tvinga honom att ta bort den. Det jag kan tänka mig är att han vill göra det för BMCs skull. Men han skulle kunna ha kvar den för den betyder ju ingenting, den säger ju det alla vet, att varit med i HA med lämnade (left). Så gadden är ingen stor grej. Den blev det när han posade med den på FB, men det gör han inte längre.

Har de ihjäl honom så blir det krig. Då går BMC in med allt de har. Så jag tror inte HA kommer välja det valet.

De har du kanske rätt i, MEN har dom manskap till ett krig? Är rätt dåligt insatt i dom "nya" änglarna

Citat:
Ursprungligen postat av distans
Fick ju några granater inkastade i sin lägenhet när han låg och sov..

Ja jag skrev ju de...
Citera
2012-09-23, 03:34
Medlem
Citat:
De har du kanske rätt i, MEN har dom manskap till ett krig? Är rätt dåligt insatt i dom "nya" änglarna.
Om vilka har manskap?
Citera
2012-09-23, 03:39
Medlem
den.dryges avatar
http://www.sydsvenskan.se/danmark/razzior-mot-danska-mc-gang/

Danska snuten går på hårt, och det som förnekades att lastbilen INTE körde in i BMC lokal inte sant, utan den körde rätt in i lokalen.

Och som det står i artiklen så är snuten brutalt på tårna inför ett krig.

Det som "oroar" mig är ju att det finns väldigt många danska BMC i Sverige, samt deras nyöppnade chapter av deras supportklubb, gladiators MC...Dom kom väldigt lägligt...

Jag tror de är en tidsfråga innan helvete brakar loss rejält!
Citera
2012-09-23, 03:41
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Om vilka har manskap?

Förlåt, otydligt av mig, jag menar HA, eller dom kommer låta RD och R&W "kriga"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto