2010-10-25, 08:38
Medlem
-Johan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
McDonald´s frukost är tamefan deras starkaste kort näst efter cheeseburgaren.
6-7 toast, en Egg McMuffin, te och en juice. Sitter som en smäck!

Kostar ju för fan flera hundra kr
Citera
2010-10-25, 12:25
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Minns att vi gick in på en McDonalds strax norr om stockholm strax efter kl 10 och vägrades frukostmenyer. Kan dom inte lika gärna stänga mellan 10 och 11? De kan ju inte gärna sälja så mycket burgare just då heller.

Det är för att man rengör och ställer om alla grillar och sådär. Man kan tyvärr inte göra frukostprodukterna samtidigt som man gör burgare.
Citera
2010-10-25, 16:41
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Johan-
Kostar ju för fan flera hundra kr

En hundring ungefär, tur att man har pengar
Citera
2010-10-26, 17:06
Medlem
mbois avatar
Någon som har provat deras nya kampanjburgare? "M" tror jag den heter och enligt donken ska den smaka som hemlagade burgare.
Citera
2010-10-26, 17:21
Medlem
dankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Någon som har provat deras nya kampanjburgare? "M" tror jag den heter och enligt donken ska den smaka som hemlagade burgare.

Åt den idag och var inte imponerad. Donken skjuter som vanligt utanför när de ska göra en lite "finare" eller "vuxnare" burgare. Bröder i sig var ganska gott och påminde om ciabatta, fast dess seghet fungerade inte på en burgare. Salladen är säkert precis som brödet, gott för sin men lämpar sig mindre bra på en burgare. Dressingen var obefintlig så vet knappt ens vad den skulle smaka och osten märktes knappt. Åt den med bacon och det var väl dess enda behållning.
Citera
2010-10-26, 17:28
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi

Åt den med bacon, blev positivt överaskad även om jag inte kommer käka den igen.
För torr, riktigt lite dressing. Upplevde att köttet var ganska saftigt.
Att det ska smaka "hemlagat" är bara blaha.
Citera
2010-10-27, 09:03
Medlem
Jag vaknade med världens jävla sug efter en TeamBox idag och vad jag vet så finns de bara på vissa restauranger i STHLM, men jag befinner mig i Lund, Skåne.

Någon som har en aning om vart jag måste ta mig för en TeamBox?
Citera
2010-10-27, 10:45
Bannlyst
Blev nekad köp pga "För många hamburgare" på Donken i Sthlm.

Som rubriken lyder. Faktiskt lite förbannad på svinen som står i kassan på McDonals inne på Centralen i Sthlm. Ska dra händelsen kort:

22 oktober 2010 skulle jag och 14 kompisar på kryssning med Cinderella. Han redan innan resan bestämt att alla pengar skulle läggas på tobak & alkohol. Det vill säga ingen mat ombord. Gick därför till McDonalds för att köpa 10:- hamburgare. Vi beställde 200 st för TakeAway som vi hade tänkt packa ner in väska för att käka som fyllekäk. Och vi får som svar av kassören att det går inte för att övriga gäster också ska kunna beställa. Trodde hon skämtade först och bad att få prata med hennes chef. Likadant sa hon och hänvisade oss till MAX hamburgebar. J-a IQ fiskboll det där. Frågan är bara om dom har rätt att neka köp ? Finns väl fan ingen maxgräns på hur mkt hamburgare man får köpa eller inte ?
Citera
2010-10-27, 10:47
Medlem
MUFCFelixs avatar
Klaga till resturangledningen
Citera
2010-10-27, 10:47
Medlem
apatileos avatar
Klart dom har rätt och neka, inte så att ni ingår ett avtal när du stiger in på resturangen.
Citera
2010-10-27, 10:48
Medlem
Det är ju ingen mänsklig rättighet att få beställa så många hamburgare du vill. Hon bedömde väl situationen som sådan att hon, med befintlig personalstyrka och övrig orderingång att hon inte kunda leverera 200 hamburgare?
Citera
2010-10-27, 10:50
Medlem
Nostradumbasss avatar
Haha...200 cheeseburgare.

Det är alltid ett privilegium, inte en rättighet att nyttja en restaurang. Även Donken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in