Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-27, 23:49
Medlem
MastaZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrus
Åhh, fan va jag saknar sånna härliga snusminnen. Snusfläckar på lakan/kuddar, "tvånget" att ta en när man går o lägger sig. Spottar ut den men tar en ny lite senare halvt kvar i sömnen. Vakna med muntorret och den där förkyldnings känslan i halsen.

RIP Kronan/GB Rapé

Ironi detta eller? låter inte så skönt iaf.
Citera
2009-04-28, 16:50
Medlem
Lakemasns avatar
Har hänt ett antal gånger. Brun kudde/lakan/kläder och en smak/konsistens i munnen som får baksmällemunnen att verka som paradiset på jorden i jämförelse.

Vetefan om det är farligt att svälja skiten, men det tror jag knappast, dock mår väl inte magen så jättebra av det.
Citera
2009-04-28, 17:03
Medlem
Stonedboys avatar
Hänt många ggr vill jag lova. Känns lite ofräsht när man vaknar, men annars så är de lugnt.
Citera
2009-04-28, 17:30
Medlem
har bara somna med snus 1gång då var ja nog så jävla full kanske därför.
men där imot har ja råkat borsta tänderna med snus inne slå den ni
Citera
2009-05-07, 11:54
Medlem
Millicents avatar
Tror min sambo somnar med snus då och då. Inte helt ovanligt att han drömmer att han äter något under tiden. M.a.o tuggar han snusen i sömnen.
Citera
2009-05-07, 12:22
Medlem
Avva66s avatar
Somna med snus?

Har gjort det några gånger ja, men alltid med snusen under läppen när jag vaknat.
Men smaken i käften är obeskrivlig.
Citera
2009-05-10, 03:29
Medlem
mrvecks avatar
Jag brukar lägga in en när jag ska sova, oftast ramlar den ut under natten, men det har hänt att den har legat kvar till morgonen, då smakar det rent förjävligt vill jag lova. Dessutom får man otroligt fina fläckar på kudde o lakan, men kan man inte sova utan snus så är det inte mycket o göra.

EDIT: Inlägg nummer 100
Citera
2009-05-10, 03:29
Medlem
mrvecks avatar
Dubbelpost
Citera
2009-05-10, 03:53
Medlem
Kapt3n Rövskäggs avatar
Har somnat med snus inne en gång. Smaken i munnen morgonen efter fick mig att ana hur det skulle smaka att suga röv.
Citera
2009-05-10, 03:55
Medlem
Nojlagets avatar
Jag somnar ofta med en snus i käften. Jag brukar dock mycket sällan få fläckar på kudden då jag sover på rygg och allt rinner ner i halsen på mig istället.
Citera
2009-05-10, 14:16
Medlem
TuXIs avatar
Har hänt ett par gånger att jag somnat med en inne.
Det jobbiga då är att jag somnat med Lös. Det har då alltså blivit en del fläckar här och där. ;P
Citera
2009-05-10, 14:31
Medlem
Somnade med en Grov Portion häromdagen. Det var faktiskt inte så farligt när jag vaknade den här gången. Däremot så slet det som fan på tandköttet kände jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in