2008-09-07, 12:21
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knivsiv
Finfin rapport, klar 5/5 från mig

Tackar!

Den här festivalen är förmodligen peaken av mitt drogmissbruk. Därefter bröt jag från tjacket och benson. Trippade ett par gånger och drabbades av psykos. Sedan dess har det blivit ett par helger på tjack, några veckor på bens, några tillfällen på gräs. Annars bara opioider och alkohol, varav det förstnämnda endast sedan ett par månader tillbaka, och en dag per vecka. Mår mycket bättre psykiskt än vad jag gjorde back in these days, bortsett från när jag var så hög som i den här historien så klart! MDMA kommer det bli någon gång framöver dock. Saknar den verkliga himmelen! Utlovar en rapport när jag återförenats med det bästa ruset i världen!
Citera
2008-09-07, 14:43
Medlem
GangsterofLoves avatar
fem av fem jägerschnajser!
Allt i ett!
Citera
2009-05-28, 01:31
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangsterofLove
fem av fem jägerschnajser!
Allt i ett!

Danke schön!

Läste igenom denna rapport igår kväll för första gången sedan jag skrev den och blev glad, för den är bättre än vad jag mindes! *klappar mig själv på huvudet*
Citera
2009-05-28, 02:55
Medlem
Euroshoppers avatar
sooooft. jag skulle också vilja ha en "jägerschnajser" innan en booka shade spelning just nu.
Citera
2009-05-28, 03:03
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
sooooft. jag skulle också vilja ha en "jägerschnajser" innan en booka shade spelning just nu.

Ska koka ihop en sådan jag med. Har inte kört den blandningen sedan denna festival. Ytterligare en fördel med drinken (förutom att schnajs är najs, jägermeister är gott och att kombon slår väldigt bra) är att lakritsen tar bort den vidriga amfetaminsmaken väldigt väl. Kommer ju ändå på mig allt som oftast att ha en påse turkisk peber tillgänglig när det vakas, så varför inte återgå till denna klassiker framöver?

Citera
2009-07-22, 19:34
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
åsamkammade

Hitta inte på egna ord...

Hur som helst - helt okej rapport. Dock kan jag inte förstå hur du kan kalla den hemska misär du beskrev "den bästa resan du har gjort i ditt liv"...
Citera
2009-07-22, 23:28
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Hitta inte på egna ord...

Förlåt för att man försöker vara lite inovativ!

Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Hur som helst - helt okej rapport. Dock kan jag inte förstå hur du kan kalla den hemska misär du beskrev "den bästa resan du har gjort i ditt liv"...

När jag är omgiven av mina bästa vänner, världens bästa musik och stämning samt under påverkan av det bästa tjacket, gräset och MDMAn jag någonsin kommit över är det svårt att grina över lite regn... "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder."
Citera
2009-07-23, 01:32
Medlem
Soluss avatar
Det där lät... Inte fel så att säga...
Fasen vad jag blev sugen! Härlig rapport!
Denna i mina öron underbart låtande upplevelse är absolut inget jag missunnar dig, jag bara hoppas att jag också ska få uppleva samma sak!
Citera
2009-08-05, 21:04
Medlem
Marlboromans avatar
Bra skrivet lite långt att läsa bara! Men den rapporten var lugn!
Citera
2012-04-16, 08:34
Medlem
4 år senare läser jag denna rapport och sitter och tokflinar över hur mycket jag tycker om den! Haha, du har dock blivit grymt mycket bättre på rapporter sedan denna men det du beskriver verkar inte alls speciellt hemskt, förutom avtändningen. OCH den förstår jag fullt ut, din kropp borde ha strejkat efter den där veckan...

Hare guld 2012!
Citera
2012-08-14, 16:24
Medlem
Agzzzos avatar
Jävlar den va lång. Dock trevlig läsning. Tycker dock det bore vart lite mer action i from av lustiga händelser, några speciella upplevelser på drog (erna) som får en att skratta.
Dock ska ja inte klaga då jag inte gjort en rapport själv och kan deffinitivt inte skriva lika bra som dig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in