2008-05-26, 01:36
Bannlyst
Hej! Jag har allt för ofta svårt att få upp penis, och när den väl lyckats resa sig vid dessa tillfällen, så slaknar den ofta inom 15 sekunder om den inte får lite "action" . Min lust har även den "slaknat" på senaste tiden. Och inte nog med att jag inte får upp den, så kan den krympa ihop rejält då jag har dessa problem. Vad kan detta bero på och hur åtgärdar jag det?

Är ganska så pinsamt när flickvännen min börjar klänga och den vägrar ställa sig upp

MVH
Citera
2008-05-26, 01:42
Medlem
Stinkiss avatar
Känns som att du behöver säga mer om dig, t.ex. din ålder och sexuell erfarenhet. Är du 18 och oerfaren så kan det vara nervositet eller dylikt, men är du närmare 50års åldern så kan det ha fysiska förklaringar.
Citera
2008-05-26, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkis
Känns som att du behöver säga mer om dig, t.ex. din ålder och sexuell erfarenhet. Är du 18 och oerfaren så kan det vara nervositet eller dylikt, men är du närmare 50års åldern så kan det ha fysiska förklaringar.

Är 18 år, känner verkligen ingen nervositet. Har aldrig haft problem med detta innan. Det började för runt 1 månad sedan, men har blivit värre (krympning) den senaste veckan.
Citera
2008-05-26, 09:06
Bannlyst
Äter du någon medicin? Kan ju i så fall bero på det.
Citera
2008-05-26, 09:41
Medlem
Snehls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovepove
Är 18 år, känner verkligen ingen nervositet. Har aldrig haft problem med detta innan. Det började för runt 1 månad sedan, men har blivit värre (krympning) den senaste veckan.

Du är nervös innerst inne utav att du vet om det...
Eller så fokuserar du dig för mycket på annat tex få det skönt för tjejen..
Citera
2008-05-26, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Äter du någon medicin? Kan ju i så fall bero på det.
Nix.

Citat:
Ursprungligen postat av Snehl
Du är nervös innerst inne utav att du vet om det...
Eller så fokuserar du dig för mycket på annat tex få det skönt för tjejen..
Om så är fallet; hur gör jag då för att bota min möjliga omedvetna nervositet?
Och mja, jag kanske fokuserar lite för mycket på det.
Citera
2008-05-26, 14:24
Medlem
vart me om någe liknade, med beröring så varar bara ståndet så länge de händer någe. försök ha sunda sovtider och pilla inget på kuken, låt den själv resa sig utan beröring

prova de några dagar om du inte gjort de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in