Hej!
Nu råkar det vara så att jag har råkat ut för ett problem som det tycks sakna en lösning för. Min externa hårddisk (WD Elements 500) vill helt enkelt inte göra som jag vill, den visas, men inte med sitt rätta namn och när jag försöker öppna den så får jag ett meddelande om att det är något problem med en I/O-enhet. Eftersom alla applikationer och hjälpmedel som på något sätt är accocierade med själva hårddisken hänger sig när jag försöker öppna dom när hårddisken är kopplad till datorn. Jag har funderat lite över vad som kan vara problemet, men det enda vettiga jag kan komma fram till är att jag delade ut en mapp på ett nätverk för att sedan dra ut hårddisken när mappen i fråga var öppen på en annan dator, när jag kopplade in hårddisken igen befann jag mig inte längre på nätverket och den fungerade felaktigt. Så frågan är nu, finns det något sätt att lösa detta problem på?
Den går igång precis som den skall när jag ansluter den, och stängs av när jag kopplar ifrån den. Den gav ifrån sig något slags hackande ljud från början, men det har upphört.
Tack på förhand!