Ja, det är ju en av anledningarna varför man väljer dom tycker jag
Sen förstår inte jag att så nya plan inte har det..
Stämmer. Norwegian måste tydligen installera någon utrustning som inte kommer med planet och det gör man inte direkt vid leverans av någon anledning. Hade det problemet både till och ifrån Oslo här om veckan.
Stämmer. Norwegian måste tydligen installera någon utrustning som inte kommer med planet och det gör man inte direkt vid leverans av någon anledning. Hade det problemet både till och ifrån Oslo här om veckan.
Inte okej, tycker jag!
Aja, får bli att köpa på sig några tidningar då och kanske se vad de har utav filmutbudet på sina skärmar
sticker till asien med norwegian och undrar ifall det finns strömuttag i flyget?
Det beror på vilket plan. I Dreamlinern ska det finnas men de flyger allt som oftast med "skrotfärdiga" ersättningsplan där det inte finns någonting alls.....
Jag åker till USA om två veckor och har bokat en flygresa utan bagage.
Nu vill jag lägga till bagage och har lite cashpoints som jag fick när jag beställde resan.
Kan jag använda dom och nästan få bagaget gratis? Jag trycker i det men det dras inte av utan jag måste skriva in mina kreditkortsuppgifter och efter det får jag veta efter det har dragits..