2008-05-28, 02:30
Medlem
killerwhales avatar
Det intressanta är att det är de som hyllar denna humorlöse fjant till skyarna som kommer bli hans fall. Han har ju uppenbart inte lyckats leverera efter melodifestivalen (där han iofs inte leverade något heller). Stackars pojken har ju så mycket krav på sig att han antingen kommer lägga ner helt eller börja knapra diverse narkotikaklassade preparat för att slippa stressen ni björn-fans orsakar honom. jag hatar inte Björn alls, hur skulle jag kunna göra det, men jag tycker han är så tråkig att klockorna fan inte bara stannar, utan går bakåt. Hur länge kommer ni tycka hans småstammande, framkrystade skämt vara roliga. Förmodligen längre än vad han gör tyvärr...
Citera
2008-05-28, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerwhale
Det intressanta är att det är de som hyllar denna humorlöse fjant till skyarna som kommer bli hans fall. Han har ju uppenbart inte lyckats leverera efter melodifestivalen (där han iofs inte leverade något heller). Stackars pojken har ju så mycket krav på sig att han antingen kommer lägga ner helt eller börja knapra diverse narkotikaklassade preparat för att slippa stressen ni björn-fans orsakar honom. jag hatar inte Björn alls, hur skulle jag kunna göra det, men jag tycker han är så tråkig att klockorna fan inte bara stannar, utan går bakåt. Hur länge kommer ni tycka hans småstammande, framkrystade skämt vara roliga. Förmodligen längre än vad han gör tyvärr...

Right on
Citera
2008-05-28, 09:45
Medlem
Likvideras avatar
Tyckte han var rolig i parlamentet men det andra han har gjort har inte riktigt varit min humor. Sen har de programmen i sig inte heller varit så roliga. Har dock aldrig sett hans stå-upp rutin om han nu har någon. Tydligen ska han försöka bli skådis istället? Möjligt att det passar honom bättre.
Citera
2008-05-28, 17:05
Medlem
LoFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
Ge exempel på intelligent humor?

Ännu ett bevis på hur långt det har gått. Nu vet folk inte ens vad intelligent humor är.
Det är genomtänkta svar. Skämt med poäng. Som man kan säga "Smart!" efter.. Det kan man inte direkt till en göteborgare som sitter och gråter i TV. Om man inte är ironisk.
Citera
2008-05-28, 18:22
Medlem
Ja, nog är han allt överskattad. Inte hans fel, dock.
Citera
2008-05-28, 20:28
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerwhale
Fy fan. Spot on!!
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in