Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-25, 13:54
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaQ
vill inte ens röra hennes rövhål med tanke på hur slarvig hon är med toa pappret

Jasså?!

I humorprogramet "Hela och Rena" så fråga de en snygg brud om hon tittade på papperet efter hon skitit. "Nej" svarade hon.
Citera
2008-05-25, 14:16
Medlem
Branded_Banneds avatar
Citat:
vill inte ens röra hennes rövhål med tanke på hur slarvig hon är med toa pappret

Men fan vad snuskigt!
Jag hatar när fingrarna luktar bajs efter att man pillat tjejen lite i baken.
Och bromsspår i stringtrosor... jag menar hur jävla svårt är det att hålla sig ren och fräsch!?
Citera
2008-05-25, 14:51
Medlem
BIG MaMa CheFFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branded_Banned
Men fan vad snuskigt!
Jag hatar när fingrarna luktar bajs efter att man pillat tjejen lite i baken.
Och bromsspår i stringtrosor... jag menar hur jävla svårt är det att hålla sig ren och fräsch!?

joo jag vet precis vad du menar.. asså jag hade en kompis en gång å det va helt sjukt vad hans kallingar såg ut.. gult fram som senap å brunt bak som choklad.. FY FAN.. angående din fråga NovaQ så tror jag brudarna i tex ass wide open mår redigt fiint efter att få rövhål som 15 cm diametern.. he he
Citera
2008-05-25, 15:48
Medlem
NovaQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
släng in henne i duschen innan då? För ngn gång måste väll även din snuskiga flickvän duscha?

tror inte att jag itne har försökt. hon säger att duschtvål är cancerframkallande så max en gång i veckan. funderar på att leta efter en ny i morse när jag vaknade så var jag tvungen att lubba till toan luktade som hon hade dött eller nått.
Citera
2008-05-25, 15:57
Medlem
BIG MaMa CheFFos avatar
Citat:
tror inte att jag itne har försökt. hon säger att duschtvål är cancerframkallande så max en gång i veckan. funderar på att leta efter en ny i morse när jag vaknade så var jag tvungen att lubba till toan luktade som hon hade dött eller nått.

fan va jobbig sits asså.. tycker verkligen hon förtjänar att få ett 15 cm stort rövhål.. fan jag tycker du ska ta chansen på knulla henne hårt i röven.. fan det förtjänar ludret
Citera
2008-05-25, 15:59
Medlem
NovaQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIG MaMa CheFFo
fan va jobbig sits asså.. tycker verkligen hon förtjänar att få ett 15 cm stort rövhål.. fan jag tycker du ska ta chansen på knulla henne hårt i röven.. fan det förtjänar ludret

haha jo kanske men jag är rädd för att förstöra ballen. fan rövhålet är ju värre än tjernobyl
Citera
2008-05-25, 16:02
Bannlyst
Tryck i en 1.5 L Petflaska i hennes röv och tvinga henne att ha den där i en vecka, sen tar du ut den och kollar hur lång tid det tar för hennes röv att bli normal igen. Lycka till.

Tips på tillvägagångsätt finns här:

http://www.goatsemarathon.com/
Citera
2008-05-25, 17:07
Medlem
NovaQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky Luke
Tryck i en 1.5 L Petflaska i hennes röv och tvinga henne att ha den där i en vecka, sen tar du ut den och kollar hur lång tid det tar för hennes röv att bli normal igen. Lycka till.

Tips på tillvägagångsätt finns här:

http://www.goatsemarathon.com/

hahaha ska försöka iaf
Citera
2008-05-25, 22:13
Medlem
endymions avatar
TS varför stannar du med en brud som inte tvättar sig?

Sen tror jag nog du är lite sugen på och stoppa in den i prutten
Citera
2008-05-26, 00:07
Medlem
whiplashers avatar
tror att ts är en myttande p12, fast vad vet jag
Citera
2008-05-26, 08:27
Medlem
NovaQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
TS varför stannar du med en brud som inte tvättar sig?

Sen tror jag nog du är lite sugen på och stoppa in den i prutten

hennes farsa är förjävla skön du vet
Citera
2008-05-26, 12:50
Medlem
NovaQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiplasher
tror att ts är en myttande p12, fast vad vet jag

vad är de jag ljuger om dåå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera