Citat:
Ursprungligen postat av Daniel F
Det står skrivet att satan for in i Judas innan han skulle förråda Jesus.
Du bevisar än en gång att du bär satans frukt.
Nog talat.
DU är sjuk i huvudet. Totalt blåst. Du vet inte ens vad du säger. Har jag stoppad i deg en femkrona äller tänker du hålla käften snart?
Jag slutade vara kosher för att det inte var fysiskt möjligt. När försökte du även?
Du säger att jag bryter Guds bud, även om jag inte gör det. Du har et problem i din hjärna. Du skall aldrig förstå mysteriena.
Det finns ingen tid, jag talar alltid i presens, därföratt all min framtid är känd för meg.
Om min Gud har nåt problem med vad jag gör så säger han det direkt till meg, det har han gjort tidligare, några månader innan irak-krigen, när jag inte tyckte att den borde hända. Då förde han meg bort i andan och visade meg såna saker som du aldrig skall få se. Han behöver ingen fräck människa för att tala om det för meg. Dessutom är jag personlig ansvarlig för alt jag gör. Hur ska du förklara for Gud hur du uppmanade folket att inte kämpa mot djävelens här, dom 200 miljoner som ska lösast av "ängelen" under Eufrates?
Det är inte Gud som har sendt dom hit för att straffa oss, det är djävulen som sender dom hit för att förtapa oss. Alla kvinnor som gifter seg i dessa dagar när man inte behöver längre, dom gör det för att dom tror och är trogna. Dom ska inte straffast för något.
Du kallar meg djävulens barn, helt utan grund, din spottare. Och du säger att jag älskar världen när jag elskar mitt folk, dom oskuldiga, över nåt som världen kann ge meg. Men muslimerna, dom som bara är av världen, och som inte kan få nog av all sitt mördande av oskuldiga och våldtäkt av trofasta kvinnor, dom försvarar du. Du skall få ångra dig när min Gud dömmer dig.
Nu är du bannlysad av meg, och ignorerad.