Resultat: Ska FB tillåta jobbannonser?
Ja
57,52%
283 röster
Nej
42,48%
209 röster
2008-06-04, 00:59
Medlem
saftad_burks avatar
Självklart ska det vara tillåtet! Så slipper man gå till arbetsförmedlingen!
Citera
2008-06-09, 21:57
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Helst en där man kan se vad folk har röstat på.

Varför bara inte skapa en ny paralell?
Citera
2008-06-09, 21:58
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Självklart ska det vara tillåtet! Så slipper man gå till arbetsförmedlingen!

Den kan man redan slippa såvida man inte är helt socialt missanpassad.
Citera
2008-06-15, 16:18
Medlem
SinXs avatar
Trisst att tråden håller på att dö ut. Skulle vara kul att höra någon kommentar från admin, eller andra mods om det äns vart uppe för disskusion?
Citera
2008-06-18, 13:26
Medlem
illums avatar
Jag anser att det är ett för stort hot mot anonymiteten för folk här, om det ska börja annonseras och skickas CVn i samband med folks alias.
Citera
2008-06-18, 15:56
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illum
Jag anser att det är ett för stort hot mot anonymiteten för folk här, om det ska börja annonseras och skickas CVn i samband med folks alias.

Det är väl upp till vara och en om dom vill visa vem dom är, om du inte vill röja din identitet genom att skicka ett CV så gör det inte helt enkelt. Något "hot" mot anonymiteten skulle det inte betyda.
Citera
2008-06-18, 16:00
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag

Jag är övertygad om att detta även skulle kunna vara en inkomstkälla för FB. De som söker arbetskraft skulle nog betala lite för att få exponera sig inför en så stor massa som FB är.
.

Njae är du säker på att det är en merit att vara aktiv på FB? Jag ser frågorna framför mig vid eventuell intervju; "jahaja flashback ja....vilka forumdelar är du aktiv på? Drogforumet eller kanske alternativsexet? Är du mycket aktiv på dagtid (arbetstid)?

Annars en kalasbra idé tycker jag.
Citera
2008-06-19, 20:55
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Njae är du säker på att det är en merit att vara aktiv på FB? Jag ser frågorna framför mig vid eventuell intervju; "jahaja flashback ja....vilka forumdelar är du aktiv på? Drogforumet eller kanske alternativsexet? Är du mycket aktiv på dagtid (arbetstid)?

Annars en kalasbra idé tycker jag.

Att det skulle vara en dålig merit att vara aktiv på FB faller på sin egen orimlighet för den företagare som aktiv väljer att lägga ut annonser här.
Citera
2008-06-25, 06:14
Medlem
SinXs avatar
Någon mod tog upp att det kanske skulle vara bra med en ny omröstning för flera alternativ pressenteras. Kan detta kanske fixas och finns det intresse att fortsätta diskussionen?
Citera
2008-06-27, 16:56
Medlem
Quarrelboys avatar
Recycle your stuff är redan tillräckligt urspårat. Tror inte det funkar bättre med jobbannonser. Lägger en nej-röst.
Citera
2008-06-28, 16:01
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Det är väl upp till vara och en om dom vill visa vem dom är, om du inte vill röja din identitet genom att skicka ett CV så gör det inte helt enkelt. Något "hot" mot anonymiteten skulle det inte betyda.

Ungefär det svaret jag hade tänkt skriva.

Ser inga direkta problem med att ha lite jobbannonser i ett forum, utom att det då kan vara identitetsröjande; men det skulle som sagt då vara upp till var och en.
Citera
2008-07-02, 15:49
Medlem
Varför inte. Om det ligger som en undergrupp i A&S så förstår jag inte hur det skulle kunna påverka resten av FB.

Ja! Där blir det ja. Bestämt ja. Vikvar säger ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in