Citat:
Ursprungligen postat av DreamR
Håller faktiskt med Kalleap.. Skärp dig förfan! Man skriver väl tripprapporter för att få kritik bland annat.. eller har jag fel? Det är du som ska ta och sticka tillbaka dit du kom ifrån..
Du har inte fel på delen med att tripprapport ska följas av kritik - något som jag även ger han - men det är ju förfan skillnad på att ge konstruktiv kritik eller att göra som kalle och säga
Citat:
man har ju läst lsd raporter tidigare och vet att dom kan bli långa.. ta dig lite tid nästa gång och hitta på lite mer skit och skriva om!! 2/5
alltså att basera betyget på hur man tror en tripprapport ska vara.
det hade varit en hel annan femma omifall kalle hade sagt något i stil med
Den var för kort för att få någon bra inblick i trippen, och du skriver inte tillräckligt om känslor och upplevelser
och när kalle säger
Citat:
är det inte meningen att man ska betygsätta ifrån sin egen åsikt ? eller ska jag alltid ska tänka på vad alla andra har och säga innan jag skriver något?
du måste ju ha ett väldigt givande liv! till poängen, han kunde ha fångat mig längre än ett par minuter om han hade velat. känns som att nakna brudar och vadsomhälstkanhändadrogen-syra inte är ett tråkigt ämne och läsa om
Dels ska man ge betyg grundad på sin åsikt men man ska även ta in faktorer som stavning, styckindelning, beskrivning av tripp, upplevelser etc etc. Sen han hade kunnat "fånga" dig hur länge som han vill, alltså allt från en 100dels sekund till 2 timmar och just i detta fallet så bestämmer han sig att fånga dig för X tid.
Så därför tycker jag att ni båda misslyckas miserabelt med att kommentera i denna tråden.
Peace