Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Alla är inte heller ute efter att diskutera seriöst 24h om dygnet, fast de är "ÄLDRE" medlemmar.
Dessutom skulle jag inte kalla en som reggat sig år 2007 för en gammal medlem, okej om det var 2004-2005, men du har ju knappt varit medlem över ett år ju.
Du är ju nyare än jag på Flashback om vi ska se det så!
Jag har ett antal år på nacken i FB, jag har bara bytt konto. Så jag vet vad jag talar om. Om jag skulle skapa ett nytt konto och ville klaga skulle jag använt mitt gamla, inga problem med det (dvs om det nu låg till så som jag föreslog tidigare).
Det kan vara så att du också är en gammal medlem, eller så är du en ny, men det ifrågasätter jag inte nu när vemsomhelst får skriva.
micaele, självklart Laidback är relevant, då det är ett undantag, precis som det skulle vara om man införde en gräns för forumet Flashback. Varför vill inte du ha Laidback fritt för alla och propagerar om det? Du tycker att det finns en poäng med att ha en gräns på Laidback, men bara för att du inte tycker Flashback subforat ska ha det betyder det inte att det är "förkastligt".