2008-08-20, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Om jag skulle följa den regeln till punkt och pricka blev det rätt få skribenter kvar i den här tråden...

https://www.flashback.org/showthread.php?t=716940

Ja just det, det blev rätt få skribenter kvar i de flesta trådar där man påstår att någon annan än den som är fälld eller åtalad är GM.

Är det så som det är menat? Annars borde regeln skrivas om.
Citera
2008-08-20, 00:16
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Ja just det, det blev rätt få skribenter kvar i de flesta trådar där man påstår att någon annan än den som är fälld eller åtalad är GM.

Är det så som det är menat? Annars borde regeln skrivas om.
Citat:
Att avsiktligen förvränga eller uppdikta information i syfte att vilseleda är förbjudet.
Om man inte förvränger eller uppdiktar kommer man ganska långt...
Citera
2008-08-20, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Om jag skulle följa den regeln till punkt och pricka blev det rätt få skribenter kvar i den här tråden...

https://www.flashback.org/showthread.php?t=716940
Vad stoppar dig?

Citera
2008-08-20, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Vad stoppar dig?

Ja precis? Det är en befogad fråga.
För om regel 0.09 ska följas så ska den tråden stängas samt en HEEEEL massa trådar i krimforumet, samt även i skvallerforumet och konspirationsfurumet, mm.mm.
Som det är med den här regeln så lever i stort sett alla dessa forum på moderatorernas goda vilja, samt att man INTE följer regel 0.09.

Märkligt att det bara är jag och några få till som reagerat på detta.
Admin, såg inte du det här när regeln infördes? Ser ingen annan moderator det här som jag påtalar?

Jag tror att man gjort en miss eller ett tankefel när man beslutade om den här regeln helt enkelt.
Senast redigerad av vhyt 2008-08-20 kl. 01:42.
Citera
2008-08-31, 05:48
Medlem
Zwerchstands avatar
Så varför opponerades inte när 0.09 låg på öppen remiss? Kanske för att nyckelbestämningen "i syfte" lämnar det utrymme för tolkningsföreträde som gör moderering praktiskt genomförbar och invändningen onödig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in