Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Antagligen mord... men om något hemskt begåtts hoppas jag mer på självmord, dock hemskt och det är ett misslyckande på många sätt men då har hon valt det själv...
Spekulationer angående ett eventuellt självmord...
Jag läste artikeln som finns i aftonbadet och tidigare blivit länkad till i tråden...
Då sitter den förkrossade mamman och berättar...
där tycker jag mig se att Natalie måste ha haft problem... hon drömde om att bli undersköteska och det blir man väl som 19 åring då man slutat gymnasiet... har hon gått en annan linje vore det då inte bättre att läsa vidare till sjuksyster direkt... än att göra om gymnasieutbildningen.
dock gick hon ingen annan linje utan hon jobbade och det i äldresjukvården... bara det fruktansvärt deprimerande...
nu vet jag inte hur vanligt det är att komma hem till mamma dagen efter ett kalas, med blommor och tacka och berätta hur underbar hon är. Det skulle kunna vara ett tecken på att hon åker till sin mor och tar farväl...
Men det kanske är jättevanligt bland tjejer att göra så...
Eh, seriöst? Är du dum på något sätt?
Det är inte direkt ovanligt att tjejer vill bli undersköterskor eller jobba inom vården. Inte heller att fundera och vara osäker i den åldern. Bara för att du tycker att det är "deprimerande" att jobba inom äldreomsorgen, så innebär det inte att det faktiskt är det. För övrigt står det att hon vill bli läkarsekreterare på en community, sjuksköterska på en annan osv, och det krävs åtminstone ett års utbildning för det det första och en flerårig för det andra.
Om man har blivit firad på sin 20 års dag med kalas, uppvaktning och presenter hör det väl bara till god ton att tacka för firandet och uppskatta familjens vänliga gester.