2008-05-18, 03:11
Medlem
zodsters avatar
Låter trevligt. Har önskat att jag hade råd att ta mig dit men det kommer inte funka, förhoppningsvis nästa år.

Hardstyle + strobe + mdma = roligt
Citera
2008-05-18, 03:30
Medlem
Som sagt, det låter som om du har haft roligt. Kul för dig
Rapporten var okej också, hade fått högre betyg om den varit lite snyggare och smidigare skriven.
Citera
2008-05-18, 20:05
Medlem
traddtorskens avatar
Värdelös stavning, värdelös styckeindelning, roligt innehåll i övrigt. 1/5. Lova mig att skriva en bättre nästa gång, använd . och ,
Citera
2008-05-18, 20:46
Medlem
WokaWokis avatar
Hah sure, får fixa min stavning när jag orkar jag skrev bara å skrev tänkte inte på något annat. Ville bara dela med mig min upplevelse
Citera
2008-05-18, 21:13
Medlem
B_F_Gs avatar
Låter som en härligt upplevelse, jag ska själv till sensation black i sommar. Sen kommer jag vara kvar i Amsterdam i en hel vecka och vandra runt där helt själv . Det kommer bli skitkul det!
Citera
2008-05-18, 21:34
Medlem
__carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
Hah sure, får fixa min stavning när jag orkar jag skrev bara å skrev tänkte inte på något annat. Ville bara dela med mig min upplevelse

Det är ju en fördel att läsa igenom det man skrivit, om man skriver i avseende att dela med sig av sina upplevelser. Skriver man för sin egen skull, spelar det ju inte så mycket roll, men då bör man inte heller lägga upp det på ett forum.
Citera
2008-05-19, 20:33
Medlem
SaLmoNos avatar
Korrekturläs och ha inte så bråttom nästa gång! 2/5
Citera
2008-05-19, 20:42
Medlem
chaoswithins avatar
Låter som en skitbra första resa på E

I framtiden när du skriver tripprapporter, skriv dom i Anteckningar/Wordpad/Word eller liknande, då kan du me lätthet fixa radbrytningar och stavningar innan du postar, och du kan skriva en rad ena dagen och ett helt stycke nästa dag
Citera
2008-09-24, 01:08
Medlem
WokaWokis avatar
Svenska är överskattat, bara för att jag fick ig i svenska B och orkade inte läsa om Astrid Strindberg och hans Kamerater betyder inte det att jag skriver dålig svenska, Punkter är överskattade, jag tror jag ska convertera om Svenskan till mit eget språk är det okej för folket, va på sensation 2008 å må de säga att de va grymt, om ni har lust att höra min tripprapport på den, så vill jag inte ha nån klagan på min svenska eller styckindelning, jag vill bara få förmedela och kommer det fram så är jag nöjd.. <---- där har nu 2 punkterPuss
Citera
2008-09-24, 20:18
Avslutad
Jag var på 2008

Black 2008 var min första tripp. Det var det totalt bästa jag gjort. Sen Q-Base efter det var inte sämre. Jag lyssnar på sån musik i vanliga fall också. Men jag menar, vilken jävla upplevelse.

Brudarna där skulle inte jag röra iaf.
Citera
2008-09-24, 20:30
Medlem
viktor123s avatar
Var där också ! mycket trevligt, speciellt med 3 vita merceders i kroppen
Blev nästan för mycket, men är man på sensation finns inga gränser !

Mvh,
Viktor
Citera
2008-09-24, 21:21
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djmarmusic
Black 2008 var min första tripp. Det var det totalt bästa jag gjort. Sen Q-Base efter det var inte sämre. Jag lyssnar på sån musik i vanliga fall också. Men jag menar, vilken jävla upplevelse.

Brudarna där skulle inte jag röra iaf.

Precis som mig då! Första E-ruset var på Black 2008, sen var andra på Q-Base. Dock tyckte jag ALLA brudar såg så underbart jävla snygga ut! Tills polarn visade mig bilderna dagen efter :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in