Som sagt, det låter som om du har haft roligt. Kul för dig
Rapporten var okej också, hade fått högre betyg om den varit lite snyggare och smidigare skriven.
Låter som en härligt upplevelse, jag ska själv till sensation black i sommar. Sen kommer jag vara kvar i Amsterdam i en hel vecka och vandra runt där helt själv . Det kommer bli skitkul det!
Hah sure, får fixa min stavning när jag orkar jag skrev bara å skrev tänkte inte på något annat. Ville bara dela med mig min upplevelse
Det är ju en fördel att läsa igenom det man skrivit, om man skriver i avseende att dela med sig av sina upplevelser. Skriver man för sin egen skull, spelar det ju inte så mycket roll, men då bör man inte heller lägga upp det på ett forum.
I framtiden när du skriver tripprapporter, skriv dom i Anteckningar/Wordpad/Word eller liknande, då kan du me lätthet fixa radbrytningar och stavningar innan du postar, och du kan skriva en rad ena dagen och ett helt stycke nästa dag
Svenska är överskattat, bara för att jag fick ig i svenska B och orkade inte läsa om Astrid Strindberg och hans Kamerater betyder inte det att jag skriver dålig svenska, Punkter är överskattade, jag tror jag ska convertera om Svenskan till mit eget språk är det okej för folket, va på sensation 2008 å må de säga att de va grymt, om ni har lust att höra min tripprapport på den, så vill jag inte ha nån klagan på min svenska eller styckindelning, jag vill bara få förmedela och kommer det fram så är jag nöjd.. <---- där har nu 2 punkterPuss
Black 2008 var min första tripp. Det var det totalt bästa jag gjort. Sen Q-Base efter det var inte sämre. Jag lyssnar på sån musik i vanliga fall också. Men jag menar, vilken jävla upplevelse.
Black 2008 var min första tripp. Det var det totalt bästa jag gjort. Sen Q-Base efter det var inte sämre. Jag lyssnar på sån musik i vanliga fall också. Men jag menar, vilken jävla upplevelse.
Brudarna där skulle inte jag röra iaf.
Precis som mig då! Första E-ruset var på Black 2008, sen var andra på Q-Base. Dock tyckte jag ALLA brudar såg så underbart jävla snygga ut! Tills polarn visade mig bilderna dagen efter :/