Citat:
Ursprungligen postat av warinworld
Har dock suttit med "oljekungen" Kenn**h H***u och för att vara så kort är det en riktigt tuff jävel. Rejält stark åxå
Och småskojig att lyssna till. Har jobbat på några arbetsplatser där han figurerat. Han är även omnämnd i Nordisk kriminalkrönika i början på -70 talet.
"Svarte P har varit i gbg under namnet popo, mannen som jag själv så stack ut ögat var leffe lidberg. fins mer vildhjärnor".
Tveksamt om att Leffe gjorde det på sig själv. B**gy var en skön lirare. Hade emaljöga som han ständigt söp bort. En dag var han och några vänner till honom på en bilaffär i stan. Dyngfulla som vårdiken skulle de handla en "pilsnerskuta". B**gy frågar bilförsäljaren om bilen är rostig och får ett nej till svar. Resolut plockar B**gy ut sitt porslinsöga, håller det i handen och låter ögat svepa under bilen för kontroll. Nej du har rätt säger han till försäljaren, B**gy ser ingen rost under bilen...
Vid tillfälle ska jag sitta ner med en explorer och pränta ner mina minnen från 60-70 och början på 80 talet.