2009-08-18, 18:41
Medlem
Han berättade nyss i TV att han gjorde hundra hopp över 8 meter så nog hade han en normal nivå på 8 meter. Annar kan jag itne påstå att jag är stormförtjust i honom. Mycke snack och lite verkstad är min åsikt. Kommer osökt att tänka på vår mycket lovande kulstötare Jimmie Nordin.
Citera
2009-08-18, 18:45
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomonosov
Han berättade nyss i TV att han gjorde hundra hopp över 8 meter så nog hade han en normal nivå på 8 meter. Annar kan jag itne påstå att jag är stormförtjust i honom. Mycke snack och lite verkstad är min åsikt. Kommer osökt att tänka på vår mycket lovande kulstötare Jimmie Nordin.

I Atlanta-OS var han en plankträff från medalj. Han missade plankan helt. Hade han inte gjort det hade han förmodligen tagit brons.
Citera
2009-08-18, 21:13
Medlem
No_fears avatar
Han var även aktiv i MLM nätverksföretagen Natures Own, drog ofta runt med en kille som hette Ronnie/Ronny Sköld (har för mig att han var också fridrottare fast inte lika framgångsrik). Var typ 2002-2003 jag såg han på nåt möte ang det.
Citera
2009-08-18, 22:14
Medlem
Mr.Zebs avatar
han är iaf bättre än "experten" erica johansson...

dock orkar jag inte titta på tv4 fridrotts program...

det är en travesti på direktsänd idrott
Citera
2009-08-19, 02:33
Medlem
Ankias avatar

Sunneborn är den klart bästa expertkommentatorn. Han vet vad han pratar om och han vågar säga vad han tycker.

Citera
2009-08-19, 07:12
Medlem
AsseHaros avatar
kommer inte ihåg riktigt hur det va men i mitten på 90-talet vid nåt inne vm så frågade pressen han varför han köpt champagne i taxfree butiken. Han svarade helt kolugnt att den skulle han dricka när han tagit vm-guld. Tror han kom 2:a men det är lite olikt svenskar att vara så självsäkra
Citera
2009-08-19, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia

Sunneborn är den klart bästa expertkommentatorn. Han vet vad han pratar om och han vågar säga vad han tycker.

Snarare den sämsta, någonsin.
Citera
2009-08-19, 08:18
Medlem
fredrikdenstores avatar
Sunneborn varvar ju bara allmänt tugg med floskler.
Citera
2009-08-19, 08:41
Medlem
Dunhams avatar
Sunneborn är en kaxig loser, den värsta sorten. Fan vad de är tröttsamma.
Citera
2009-08-19, 09:12
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
I Atlanta-OS var han en plankträff från medalj. Han missade plankan helt. Hade han inte gjort det hade han förmodligen tagit brons.
Skönt resonemang, om han träffat plankat och 3-4 av de bästa gjort övertramp skulle han haft guld. Heja.
Citera
2009-08-19, 09:24
Medlem
Han har de gånger jag träffat honom (både under och efter hans elitkarriär) alltid varit väldigt trevlig och sympatisk. Kaxig? Vet inte om jag tycker att det är nåt fel med det, tycker ni bättre om de som åker till ett VM och uttalar sig om att de är glada att ha kommit dit?
Citera
2009-08-19, 09:43
Medlem
Han kan verkligen ingenting om friidrott och man märker hans tydliga mindervärdeskomplex jäntemot Juhlin. Iochförsig förståeligt, vi bugar oss alla för mästaren, men det är pinsamt att han verkligen försöker sätta honom på plats. Inse dina begränsningar människa!

Vad är poängen med en expertkommentator om de inte har förmågan att analysera och ge oss tv-tittare något extra, något som vi inte redan vet.. Jag är så himla trött på att höra hans idiotier. När han skulle säga något om Idowus trestegsguld.. "ja, det är bra, Christian Olsson kommer behöva utmanas när han kommer tillbaka". Ok, det tror du mr Expertkommentator. Du är medveten om att han varit borta pga skada ganska länge nu och inte direkt kan räkna med att utmana toppen när han kommer tillbaka. Och när kommer han tillbaka? Nästa år kanske? Det är HÄR och NU du ska kommentera, din tröga jävel.

Och hoppas han har tid hos terapeuten när VM är slut för hans självhat är direkt plågsamt att bevittna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in