Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-05-09, 16:49
Medlem
whoareyous avatar
Happ då gick man in på fildelnings forat och upptäckte denna ändring

Tycker det där med min 300 posts och min 6 månader suger moderat korv,
då till frågan var ska vi som inte uppfyller dessa krav vända oss med invite byten?

"Regler för denna tråd

1. Enbart max 1 inlägg per medlem/dag i tråden.
2. allt man söker och erbjuder måste skrivas ut exakt, inget "PM:a mig för förslag" m.m.
3. Man får bara erbjuda och söka invites/konton till trackers, inget annat.
4. Man måste ha haft konto på FB i 6 månader eller längre.
5. Man måste minst ha 300 inlägg.
6. Inget chatt tillåtet. Enbart skänka bort eller byte tillåts.
7. Man får inte posta med flera olika konton i tråden, upptäcks det bannas alla dina konton."
Citera
2008-05-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoareyou

då till frågan var ska vi som inte uppfyller dessa krav vända oss med invite byten?

"Regler för denna tråd

1. Enbart max 1 inlägg per medlem/dag i tråden.
2. allt man söker och erbjuder måste skrivas ut exakt, inget "PM:a mig för förslag" m.m.
3. Man får bara erbjuda och söka invites/konton till trackers, inget annat.
4. Man måste ha haft konto på FB i 6 månader eller längre.
5. Man måste minst ha 300 inlägg.
6. Inget chatt tillåtet. Enbart skänka bort eller byte tillåts.
7. Man får inte posta med flera olika konton i tråden, upptäcks det bannas alla dina konton."

Du kan ju alltid bli rekommenderad utav 3 andra användare så får du också rätt att posta i den tråden.
Jag tycker det är utmärkt regelverk i den tråden och det kommer du också göra så fort du får tillgång till den!
Citera
2008-05-09, 17:25
Medlem
R.Rs avatar
Ni som inte uppfyller kraven för invitetråden får antingen vänta tills ni gör det, eller så gör ni dessa affärer nån annanstans. Så enkelt är det, ursäkta om jag låter lite kort men man börjar bli rätt less på det här gnället som kommer alla håll och kanter. Flashback är i första hand ett diskussionsforum som ställer vissa krav på innehållet i inläggen, inte en plats för invitebytare och scammers. Att byta-invites tråden finns är bara en extra premie man får som användare. Kommer man hit enbart för att få tillgång till passwords eller invites, och sedan gnälla när man inte får det har man inte här att göra i mina ögon.
Citera
2008-05-09, 19:18
Medlem
whoareyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Ni som inte uppfyller kraven för invitetråden får antingen vänta tills ni gör det, eller så gör ni dessa affärer nån annanstans. Så enkelt är det, ursäkta om jag låter lite kort men man börjar bli rätt less på det här gnället som kommer alla håll och kanter. Flashback är i första hand ett diskussionsforum som ställer vissa krav på innehållet i inläggen, inte en plats för invitebytare och scammers. Att byta-invites tråden finns är bara en extra premie man får som användare. Kommer man hit enbart för att få tillgång till passwords eller invites, och sedan gnälla när man inte får det har man inte här att göra i mina ögon.

Så alla som har få inlägg är scammers eller? sen är ju den invitebytar tråden skapad av en moderator... tyckte det bara var synd att dom först inte hade någon min post gräns sen införde en.
Citera
2008-05-09, 19:20
Bannlyst
Citat:
Så alla som har få inlägg är scammers eller? sen är ju den invitebytar tråden skapad av en moderator... tyckte det bara var synd att dom först inte hade någon min post gräns sen införde en.

Kan ta ett sig material jag ser ibland....

Alla muslimer är inte självmordsbombare, men alla självmordsbombare är muslimer.

Citera
2008-05-09, 20:18
Medlem
R.Rs avatar
Citat:

Det har jag aldrig sagt. Däremot är det troligare att en relativt anonym användare med ett fåtal inlägg tar risken att bli avslöjad som scammer än att en medlem som lagt ner mycket tid här på FB, och således har hög postcount och har byggt upp en viss "reputation" gör det.

Visst förstår jag att det är trist och du behöver heller inte ta åt dig speciellt av mitt inlägg, det var inte riktad enbart mot dig
Citera
2008-11-06, 23:21
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:

Tråden du refererar till är temporärt låst av mod sen 22/6/08. Så du missar inte speciellt mycket.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=11729486&postcount=420
Citera
2008-11-06, 23:23
Medlem
Cousin Cocaines avatar
F ö borde det vara 6 månaders medlemskap och 1 000 inlägg för att få tilltråde till Invitebyte, Laidback och RYS.
Citera
2008-11-07, 13:45
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Tråden du refererar till är temporärt låst av mod sen 22/6/08. Så du missar inte speciellt mycket.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=11729486&postcount=420

Varför ens bumpa den här? Invitebyten/invitebegging har varit förbjudet länge nu.
Citera
2008-11-07, 13:47
Medlem
Lägg den i LB?
Citera
2008-11-07, 14:25
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Varför ens bumpa den här? Invitebyten/invitebegging har varit förbjudet länge nu.
Oooooops! Missade att läsa datum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in