Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-03, 18:06
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Visst visst, blir nog imorgon eller sent inatt.
Får jag fråga varför du vill se bild, tvekar du och tror att jag hittar på eller är det något speciellt du vill se?
Jag tänkte lite fel, "Om den här datorn" under äpplemenyn vore bättre så man ser att det är en ny MacBook. Tydligen är inte kvalitetskontrollen perfekt ännu...Jag är negativt förvånad
Citera
2008-05-03, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Jag tänkte lite fel, "Om den här datorn" under äpplemenyn vore bättre så man ser att det är en ny MacBook. Tydligen är inte kvalitetskontrollen perfekt ännu...Jag är negativt förvånad
Heh det är en ny dator med de klockade Conroe processorerna (Penryn)
Garanti gäller till 5:e mars 09
Senast redigerad av Iradieh 2008-05-03 kl. 19:21.
Citera
2008-05-03, 20:02
Medlem
Sollens avatar
Fan, jag trodde att tråden skulle handla om någon gullackerad MB.
Citera
2008-05-03, 20:05
Avslutad
Trodde det jag också när jag läste topic..

OnT: Min MB är också 3mån och den är vit som en oskuld och jag är rökare och snusare..
Citera
2008-05-03, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onaka
Trodde det jag också när jag läste topic..

OnT: Min MB är också 3mån och den är vit som en oskuld och jag är rökare och snusare..
Där ser ni!
Mina händer är inte smutsiga
Citera
2008-05-04, 06:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Där ser ni!
Mina händer är inte smutsiga

Jo.. det jag menade med mitt inlägg är att jag är rökare & snusare och min MB är vit som en snöflinga.. Inte en enda gulfläck..
Citera
2008-05-04, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onaka
Jo.. det jag menade med mitt inlägg är att jag är rökare & snusare och min MB är vit som en snöflinga.. Inte en enda gulfläck..
Vad jag menade är att även om jag vore smutsig (säger inte att du är det) så borde den vara vit som en snöflinga/oskuld

Men nu är jag inte "smutsig" och den är gul.
Ska förövrigt ta bild nu

http://tinypic.com/view.php?pic=1z5pw6s&s=3
Senast redigerad av Iradieh 2008-05-04 kl. 11:27.
Citera
2008-05-04, 11:36
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Det där är ju smuts. Så då kan vi konstatera att även du tillhör den delen av befolkningen som svettas lite ibland. Speciellt när vi vilar händerna på nått varmt.
Citera
2008-05-04, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
Det där är ju smuts. Så då kan vi konstatera att även du tillhör den delen av befolkningen som svettas lite ibland. Speciellt när vi vilar händerna på nått varmt.
-_-
Seriöst, det är inte smuts, vill gärna inte ha defekt chassi hos mig så jag tror jag ska byta ut den.
faktum är att jag vilar inte mina händer på tangentbordet för jag vet just att dator blir varm speciellt på vänster sida. Dessutom så brukar man inte svettas genom en jävla tröj-ärm (syftar på handleden)
Citera
2008-05-04, 13:18
Bannlyst
Eftersom det inte går bort med rengöringsmedel osv hur mycket jag än gnuggar så antar jag att det är nåt fel på skalet.

Hur som helst, hur gör man om Apple ska hämta den.
De ska inte hämta bara datorn utan även en väska som jag ska byta mot en större storlek.
något jag borde yänka på
Citera
2008-05-04, 23:39
Medlem
Jag har läst i ett annat forum att man kan göra rent med en tandborste och lite tandkräm. Inget skämt, ska tydligen vara bra. Antar jag får testa det på min macbook , så småningom. Min är bara 2 månader gammal. Inte en fläck! Har penryn.
Citera
2008-05-05, 02:53
Bannlyst
Har testat inget får bort....
Blir nog att låta Apple hämta den och väskan.
Ska jag låta batteriet och mina 4 gig ram vara kvar hemma ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in