2008-05-30, 17:32
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
Gick det inte nån myt för ett bra tag sedan om nån professor som hade gjort apelsiner med thc i ?
Nämnt på förra sidan, och överst på sidan du själv postade på, andra gången på kort tid jag kommenterar detta... Ingen som läser ens de korta trådarna helt?
Citera
2008-05-30, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Du tar pollen från en strain och låter den befrukta en hona av annan strain.

Då får du frön som är hybrider mellan dessa.
blir växterna till hybrider potenta eller tar det stopp sen?
Citera
2008-05-31, 04:21
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Fast å andra sidan så är inte narkotikabranschen direkt fattig.
Men det känns nästan som om sannolikheten är större att någon drogkartell i sydamerika tar fasta på möjligheterna biotekniken erbjuder och framställer en genmodifierad variant av någon europeisk växt för att få den att producera koka?
Cannabis går trots allt att odla rätt lätt även i vårt kalla klimat, detsamma kan man inte säga om kokabusken (vad jag vet)?

Varför skulle en colombiansk knarkkartell vara intresserade av att förstöra det som gör deras produkt så värdefull?
Citera
2008-06-01, 15:39
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Varför skulle en colombiansk knarkkartell vara intresserade av att förstöra det som gör deras produkt så värdefull?
Word. Tråkigt men sant, money makes the world go round. De är helt enkelt inte intresserade av att det ska vara lättillgängligt.
Citera
2012-02-04, 07:38
Medlem
jag tar de som en utmaning och accepterar den, mycket enklare att korsa cannabis stativa med tobaks plantan.. ledtråd, vad är världens mest nedbrytna material???? och vad innehåller det ;D
Citera
2012-02-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tungan93
jag tar de som en utmaning och accepterar den, mycket enklare att korsa cannabis stativa med tobaks plantan.. ledtråd, vad är världens mest nedbrytna material???? och vad innehåller det ;D

Vad dillar du om, världens mest nerbrutna material?

Kol?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in