2008-04-29, 18:00
Medlem
Qrik mirs avatar
Fan, FW. Låt snubben va, han har ju cancer och skit. Inte mindre knarkare eller mindre dumt att ha en unge med men kom igen...
Vem börjar punda efter att ha sett FW? Bättre anti-drog propaganda får man leta efter.
Citera
2008-04-29, 18:03
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogre
Det lär vara Freddie, han har varit "hedersmedlem" i Svenljunga i många år och att det förekommer droger bland medlemmarna där vet jag.
Jag tycker det är trist att de sätter dit honom, han kommer troligen dö om han hamnar bakom galler.

Är ingen läkare, men jag är säker på att han kommer att göra det ändå.
Citera
2008-04-29, 18:05
Medlem
Racooons avatar
Bråding & Wadling. Stay away from the "-ings"..!!
Citera
2008-04-29, 18:08
Medlem
Bronkzs avatar
3 timmar. Rätt ok wadling för fan. Trodde han va clean o guldgosse nu för tiden.
Citera
2008-04-29, 18:39
Medlem
bruschens avatar
Min gamla fastighetsskötare i Götet hade varit bandpolare med Wadling på 80-talet och de delade rum på turnéer. Wadling "höll på och rotade i armvecket mest hela tiden" sa han. Att Wadling dragit i sig mer skit än i stort sett någon annan är väl känt sedan länge, men jag trodde han var ren nuförtiden. Bella skall tydligen ha hållt honomi kort kopell...

Fan också! Sveriges mest underskattade artist har gjort bort sig å det grövsta! Har sett honom två gånger, varav en på stadsteatern och han är fantastisk. Blir han inlåst dör han nog, tyvärr. Han verkar väldigt bräcklig...
Citera
2008-04-29, 18:45
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Min gamla fastighetsskötare i Götet hade varit bandpolare med Wadling på 80-talet och de delade rum på turnéer. Wadling "höll på och rotade i armvecket mest hela tiden" sa han. Att Wadling dragit i sig mer skit än i stort sett någon annan är väl känt sedan länge, men jag trodde han var ren nuförtiden. Bella skall tydligen ha hållt honomi kort kopell...

Med tanke på att frugan också var med vid drogköpet så måste hon hållit löst i kopplet, i alla fall på senare tiden. Han kanske "bara" inhandlade cb? Eller är det mest koks och heroin som MC-klubben sysslar med?
Citera
2008-04-29, 18:55
Medlem
Celerons avatar
b

Citat:
Ursprungligen postat av bruschen

Fan också! Sveriges mest underskattade artist har gjort bort sig å det grövsta! Har sett honom två gånger, varav en på stadsteatern och han är fantastisk. Blir han inlåst dör han nog, tyvärr. Han verkar väldigt bräcklig...

Du som vet en del. Vem är Bella ?. Och vem tror du att den 8-åriga flickan i bilen var ?. Vet själv inte ett dugg om F.W och har inte "följt" honom heller i media eller lyssnat på hans musik. Detta förklarar ju hans "slitna" utseende som man ibland tänkt över.

F.ö bra att detta även gav polisen en anledning till razzia hos Red Devils i Svenljunga. De har fått vara på tok för ostörda från polishåll.
Citera
2008-04-29, 18:59
Medlem
Ogres avatar
Bella är hans fru.
Hon rör inte droger. Vad gäller Freddie själv rör det sig väl snarare om en slags "självmedicinering".
Så vitt jag vet tar inte särskilt mycket droger nuförtiden, att sluta helt är nog inget alternativ för honom.
Citera
2008-04-29, 19:00
Medlem
Databasnörds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Vem är Bella ?.
Tanten hans. http://www.expressen.se/1.280154

Slagen av Ogre med emaljen av en framtand.
Citera
2008-04-29, 19:08
Medlem
bruschens avatar
Bella sägs vara en något New Age influerad dam som fått ordning på Freddie. Hon blev en slags fast punkt i hans röriga liv efter vad jag förstått. Tror han röker lite gräs eller så, men inget tyngre. Bella sägs (min fd husvärd sa detta) vara helt ren och blir väl hög på livet och grönt té.

Hoppas Freddie klarar sig. Hans Blott en dag får mig enbart tårögd numer. Första gångerna grät jag faktiskt lite när jag hörde den.
Citera
2008-04-29, 19:14
Medlem
Ogres avatar
[quote=bruschen]Bella sägs vara en något New Age influerad dam som fått ordning på Freddie. Hon blev en slags fast punkt i hans röriga liv efter vad jag förstått. QUOTE]

Hon är mormon, inte så värst new age. Däremot lär hon vara orsaken till att han fortfarande lever. Hon bromsar hans drogintag och ser till att han äter och tar någorlunda hand om sig.
Citera
2008-04-29, 19:32
Medlem
diemydarlings avatar
Han har nog tagit tjack hela tiden och hon har inte haft en aning. Det är nog mycket vanligare än man tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in