2013-01-30, 17:00
Medlem
ringmuskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarchen
BCs föräldrars brev till rätten (rättegången kunder återupptas idag efter BCs kollaps igår)

Nu är de inte så unga längre och för dem är det väl fortfarande deras son = pojke. Men brevet känns inte så passande att skicka under pågående rättsprocess med tanke på vad den 50-årige "pojken" står åtalad för.

Föräldrarna är nog inte helt friska själva skulle jag tro. De har kanske låtit han göra lite vad som helst plus att han är född med en trasig hjärna. Vidrigt.

Jag måste säga att hon var oerhört vacker, om man får säga det. Vilka magiska ögon.
Citera
2025-09-28, 08:44
Medlem
TheQues avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nna-zetterberg

Citat:
Föräldrarna om sorgen – 17 år efter mordet på Sanna Zetterberg

En våldtäktsman tar deras dotter ifrån dem. Sanna Zetterberg hittas brinnande i en skog utanför Paris. Hur tar man sig igenom sorgen?

Citat:
”Jag minns exakt orden: ’Sanna är försvunnen i Paris och det är allvarligt’”

En våldtäktsman tar deras dotter ifrån dem. 19-åriga Sanna Zetterberg hittas brinnande i en skog utanför Paris. Hur tar man sig igenom sorgen? ”Om jag hatar mördaren så är det som att öppna dörren och säga ’Välkommen in’”, säger Sannas pappa Karl.

Ny artikel om mordet på Sanna. Den är låst men tycker det ändå borde uppmärksammas.

Vila i frid Sanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in