2008-04-21, 13:38
Medlem
Som många har sagt så beror storleken mycket på hur mycket man blöder, vissa använder väll dock bara en och samma storlek för att slippa behöva köpa många olika.

Fixa den största möjliga storleken av en tampong och lägg den i ett glas vatten så får du se hur mycket den sväller vilket inte är mer än kanske 2cm. Skulle tjejen vara slapp för att hon har en 2 cm bred tampong i sig så vet jag inte vad jag ska säg.
Citera
2008-04-21, 23:53
Medlem
MaDevs avatar
Det här är fan den sjukaste tråden på länge haha! Detta visar ju hur mycket TS vet om kvinnor och fittor...

Jag ska förklara så du förstår TS:

Tampongstorleken beror som sagt på hur mycket man blöder... blöder man lite använder man liten tampong, blöder man mycket använder man större tampong!

Men om TS kuk är lika stor som en tampong, vilket verkar ganska troligt eftersom han jämför, och går efter vilka olika tampongmodeller tjejen använder, så förstår jag att han kanske tycker många fittor är slappa
Citera
2008-04-22, 00:20
Bannlyst
en tampong kan ju knappast avgöra hur slapp/trång tjejen är. och den största tampongen som finns kan ju inte heller vara särskilt stor.
tom dom kukarna som anses vara små är större.
Citera
2008-04-22, 00:41
Medlem
Boomshakalaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
LOL!
Om nu då den största storleken är ca 2.
Ids inte googla efter korrekta mått, men än så länge håller min teori.
För er storfittade som inte får annat än negerkuk kan det kanske vara ett alternativ med minibomber i toaskåpet?
Då kan ni lura upp en stackars snubbe åtminstone till att slicka upp er i brygga innan han blir totalbesviken i ett gigantiskt hål.

Ge inte upp StigAllan!! Kom tillbaka nu och tala om för tjejerna varför dom har fel och du har rätt..
Citera
2008-04-22, 21:45
Medlem
wonderlands avatar
Allså tänker du på Tampax som har en applikator?
http://www.divus.cz/images/umelec/14slika.jpg

Dom vanligare Libress etc, är ju jättesmå.
Citera
2008-04-22, 22:24
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
LOL!
Om nu då den största storleken är ca 2.
Ids inte googla efter korrekta mått, men än så länge håller min teori.
För er storfittade som inte får annat än negerkuk kan det kanske vara ett alternativ med minibomber i toaskåpet?
Då kan ni lura upp en stackars snubbe åtminstone till att slicka upp er i brygga innan han blir totalbesviken i ett gigantiskt hål.

Ja det kan inte var lätt för dig att ha en kuk på 1cm i omkrets. Förstår dig så väl att du tycker att tjejer som kan ha plus tanmponger som är 2cmi omkrets är storfittade.
Ja förstår att det är jobbigt för dig att röja din snoppstorlek så här..

Så ja din teori håller, alla med normalstorakukar bör ju var negerkukstorlek om man jämför med din kuk.

Citat:
Ursprungligen postat av Boomshakalak
Ge inte upp StigAllan!! Kom tillbaka nu och tala om för tjejerna varför dom har fel och du har rätt..

Du har oxå 1 cm i omkrets på kuken förmodar jag?
Senast redigerad av Empress 2008-04-22 kl. 22:26.
Citera
2008-04-22, 22:59
Medlem
Boomshakalaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Du har oxå 1 cm i omkrets på kuken förmodar jag?

Nej, minst två cm! Där fick du så du teg..
Citera
2008-04-23, 07:57
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshakalak
Nej, minst två cm! Där fick du så du teg..

Fick knappast så att jag teg du..
Fortfande en micropenis.
Knappast brudarnas fel att du är otroligt klent utrustad så du inte ens når upp till "småkuk" -storlek.

Citat:
Ursprungligen postat av MaDev
Det här är fan den sjukaste tråden på länge haha! Detta visar ju hur mycket TS vet om kvinnor och fittor...

Jag ska förklara så du förstår TS:

Tampongstorleken beror som sagt på hur mycket man blöder... blöder man lite använder man liten tampong, blöder man mycket använder man större tampong!

Men om TS kuk är lika stor som en tampong, vilket verkar ganska troligt eftersom han jämför, och går efter vilka olika tampongmodeller tjejen använder, så förstår jag att han kanske tycker många fittor är slappa

Ja det är ju knappast tjejernas fel att ha har oturen att var utrustad med äkta micropenis..
Senast redigerad av Empress 2008-04-23 kl. 08:03.
Citera
2008-04-23, 09:41
Medlem
filofaxs avatar
Hah!
JAG VISSTE ATT NI TÄNKTE SÅ!

Det här skrev jag för nästan ett år sen på moderskeppet.org under rubriken "skämmiga apoteksärenden":
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Annars tycker jag att det är skämmigt att köpa extra "stora" tamponger för de dagar man har riklig mens. Oftast låter jag bli och kör på vanliga istället, bara för att jag tror att killen i kassan eller killen i kön ska tro att jag är.. vid. ( det är stört )

Inte har jag skämts i onödan inte..
Citera
2008-04-23, 12:07
Medlem
nandovikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Inte har jag skämts i onödan inte..
Varför skulle man skämmas? Det har ju inte något som helst samband... Och tror killen i kassan det kanske det är lika bra det, så slipper man riskera att få honom på halsen
Senast redigerad av nandovika 2008-04-23 kl. 12:09.
Citera
2008-04-23, 12:48
Medlem
Snövits avatar
Min kille köpte tamponger till mig på apoteket om kom hem med plus de stora alltså. Han trodde att de var bättre för att de hette plus.

Han kanske egetligen tycker att jag är slapp
Citera
2008-04-23, 12:53
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Min kille köpte tamponger till mig på apoteket om kom hem med plus de stora alltså. Han trodde att de var bättre för att de hette plus.

Han kanske egetligen tycker att jag är slapp
Aw..

Vilken najs kille som köper tamponger.

nandovika: jovisst.. men åh.. äh.. skitsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in